Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Sett deg inn i en tenkt situasjon at du ved en tilfeldighet kom over papirer som er stemplet hemmelig, og du er så nyskjerrig at du leser innholdet, innholdet er av en karakter som kan sette kniven på strupen for mange kjente personer, som er i finanseliten i landet. Alså dette er ting som aldri er ment for offentligheten, og ville blitt et hett samtalemne i media i lang lang tid. Hva ville du gjordt dersom du satt på sånn informasjon? Ja, jeg vet sannelig ikke om det er best å holde det for meg selv, det jeg vet, eller om jeg skal gå til media med dette, da som annonym selfølgelig. Det ville jo blitt en oppstandelse uten sidestykke. Frister litt også.... selv om saken er gammel, så er den aldri glemt! Kan vel si såpass om saken at det omhandler økonomi, ingen har så langt tatt skade av saken, men saken er et grovt overtramp av finanseliten.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hvis det omhandler straffbare ting som korrupsjon, håper jeg at jeg hadde hatt guts til å informere pressen. Flere skulle meldt fra om ting de vet
miow Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Siden du spør her så tror jeg : a) dette er tull og du ikke vet noe som helst b) du egentlig vet at du kommer til å fortelle det. kjør på.
Bobble Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Wow... Vankelig å vete, berøra mange mest sansylig. Du veit ka det dreia seg om så du kan vel best bedømme det.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Noen som har sett DaVinci koden igjen?
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 *ler* Jeg ville sagt det til de rette instanser, er ikke sikker på om pressen er det rette valget.... Men økonomisk kriminalitet er for meg det samme som all annen kriminalitet, noe jeg setter svært liten pris på.
Gjest Alf Kaida Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Jeg har holdt kjeft, holder kjeft og kommer også i fremtiden til å holde kjeft.
mee mee Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 (endret) jeg hadde sagt det, og godtet meg etterpå men det kommer litt ann på hvor jeg fant papiret.. var det på gata er det jo bare å rope ut, men hadde jeg sneket på det hos en venn hadde det blitt noe annet. da hadde jeg nok holdt kjeft .. Endret 9. september 2006 av mee mee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå