Gå til innhold

telefonen død!

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

dumme kua jeg er, så klarte jeg å miste min helt nye fine mobil i vaskebalja i går, så nå vil den ikke mer... ikke hadde jeg forsikra akkurat denne tlf heller, litt surt, med tanke på at den kosta meg 2500 kroner :frustrert:

så nå må jeg finne meg en ny..

men hvilken?

den jeg har nå er samsung sgh-E530, som jeg elsker.. samsung fan nemlig...

men med tanke på mitt bruk, og at tlf aldri lever lengre enn noen måneder, så bør jeg ha en som tåler litt muligens..

og jeg vil ha mp3 spiller på den, ettersom jeg er avhengig av musikk. liker ikke ericson så fryktelig heller, teite taster som blir slitt med ei gang..

noen som har forslag?

Skrevet

Styr unna Siemens ME75 iallefall.

Samsung har jo endel telefoner med minnekort og mp3. Kanskje en av dem+ en skikkelig beskyttelsesveske?

Skrevet

Men du, har du prøvd å tørke telefonen? Det kan være den overrasker deg.

Skrevet

Jeg elsker min Samsung E730. Den har de funksjonene du etterlyser og den ser veldig flott ut. Den tåler nok ikke en tur i vaskebøtta, men jeg har mista min i gulvet flere ganger, og det har så langt gått bra. *Banker i bordet*

Skrevet

Har en Samsung E-730 jeg også. Helt grei tlf...bortsett fra batterikapasiteten! På det område er tlf'n helt jalla!

Men, som en annen sier her: har du forsøkt å skru den ifra hverandre? Tørke den godt og la den ligge i et par dager? Kan hende du får liv i den igjen...

Skrevet
Kan hende du får liv i den igjen...

en kort stund ja. Så begynner den å tulle pga korrasjonen..

Skrevet

kjenner jeg seroxata rett, har hun nok prøvd alt inkludert munn-til-munn allerede..

Skrevet
kjenner jeg seroxata rett, har hun nok prøvd alt inkludert munn-til-munn allerede..

Hmm. Det kan jo være verdt å prøve :sjarmor:

Ellers har vel Nokia en tlf som både er støt og vannsikker ;)

Skrevet

Utrolig nok, telefonen min alle mobber meg for (nokia 3310) har tålt den verste fjortistida med slenging av telefon i bakken, misting, tråkking på, og alt mulig i 9 år! :overrasket:

Slagvåpenet FTW! :tommelsmil:

Skrevet

:hoho: munn til munn ja ;D;D nesten altså ;) den slår seg på nå, men virker litt "full"??!!?

jeg skal søke opp litt på nett fra forslagene deres jeg :) takketakk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...