Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Altså - jeg gikk ut for å kjøre bilen min isted, og oppdager at i løpet av natten har den fått nye skilter bak! Regner med disse er stjelte, og at mitt nå er i omløp ett eller annet sted. Finnes noe register, hvor jeg kan finne ut hvem som eier de skiltene jeg har "fått"?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Biltilsynet har jo den infoen, men det er vel tvilsomt at du får den sånn uten videre. Det beste er nok å gå veien om politiet.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Please, skriv stjålne istedet for "stjelte". ....det svir i augo
Gjest Eir Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Du kan ringe biltilsynet og få denne infoen, men de er bare åpent på hverdager. Og du bør jo uansett kontakte politiet, og anmelde at dine skilter er borte, så det er nok det greieste å høre med dem, siden de også har denne infoen.
Amanlis Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Om du ikke allerede anmelde det fort. De som har stjålet skiltene kan f eks bli tatt i fotoboks, kjøre gjennom bomstasjoner uten å betale, og det kan bli lite hyggelig. Det er ofte kriminelle som driver organisert kriminalitet som stjeler skilter. Jeg kjenner noen som blei frastjålet skilt hvor skiltene var satt på en bil som blei brukt i et stort ran. Bilnummeret blei lest opp på TV hvor politiet etterlyste en slik og slik bil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå