Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Liker dere best gutta med eller uten wax/gele i håret??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker at guttene styler håret, men det bør ikke se noe særlig stylet ut. Vanskelig skarre værra!

Skrevet

Jeg liker skikkelig kort hår på gutta. Det kan godt styles litt men helst skal det være så kort at det egentlig ikke krever så mye styling. Det verste jeg ser er gutter med så mye produkter i håret at de kan gå i storm uten at et hårstrå beveger seg...

Kunne ikke tenkt meg å tatt på et slikt hår.. det må da være klissete..

Selv har jeg også veldig kort hår, superkort.... så det krever veldig lite stylingprodukter.

Så når jeg aller helst ønsker at guttene skal ha kortere hår enn meg.... så sier det selv seg at jeg liker det kortest mulig.

Mere mann med kort hår.. synes da jeg...

Skrevet (endret)

Jeg syns det er helt for j****g når de har oppi krukkevis av wax som klisser seg overalt, på hodeputa, vegger osv og så ser håret så fett ut. Nei, best uten, men ser best ut med Litt gele - kommer an på hva slags hårstruktur og lengde de har . Men wax er noe crap, særlig i store mengder, og de fleste gutter/menn ser ut til å ikke forstå når det er for mye. Så forleden dag en fyr med pannelugg/sideskill, og den luggen nesten rant av fett så det ut som. Han hadde sikkert hatt oppi 1/4 krukke på den luggen. Stygt var det også. Nei, alt i moderate mengder. Bare en liten touch av det så kan det bli fint.

Endret av Tanita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...