Gjest Gjest_else_* Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg special cleansing gel og skin smoothing cream etter anbefalinger. Er fornøyd med gelen, men kremen synes jeg er veldig lite drøy! Selv om den gir god fuktighet til huden føler jeg at jeg har brukt veldig mye bare på en uke. Er det noen som kan anbefal en annen fuktighetskrem fra derma som gir god fuktighet, men som kanskje er litt tynnere i konsistensen?
Gjest Blanca Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Du bruker ikke for mye krem, da? Jeg har selv SSC og den er drøy hos meg. Bruker kanskje en ertestor klatt pr. gang.
Gjest hafa Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Bruker dere kremen morgen og kveld eller bare en av delene?
Gjest Tanita Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Skin smoothing cream skal påføres i et tynt lag morgen og kveld. Produktene er kjempedrøye, og en tube krem varer i noen måneder.
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Har ikke brukt kremen, så den kan jeg ikke uttale meg om, men de andre produktene jeg har hatt fra Dermologica har generelt vært drøye.
Ciara Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Jeg bruker Active Moist, den er veldig lett og holder i evigheter.
Gjest r Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Renseproduktene er i hvert fall ikke drøye. Ikke at de er udrøye heller, men absolutt ikke drøyere enn billigere produkter. Fuktighetskremen husker jeg ikke. Jeg synes Active moist var så dårlig at jeg brukte den på leggene til slutt..
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Jeg synes produktene er ekstremt drøye. En stor flaske ansiktsrens varer i hvertfall i et halvt år, om ikke lenger, og det samme med den store størrelsen av ansiktskremene. Produktene er så konsentrerte at man ikke trenger å klæsje på.
Gjest Tanita Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Min store flaske special cleansing gel varte rundt 10 mnd og da brukte jeg minst morgen og kveld. Trengte ikke store mengden for å rense med, så jeg syns den er kjempedrøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå