Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hjelp! Babyen mijn på 4 uker virker så stivt i nakken. Han klarte allerede å løfte hodet for to uker siden. (er ikke det ganske tidlig da?) Jeg trodde nyfødte/spedbarn ikke klarer det før de er i 6 måneders alderen ca. Det virker også som han strekker hodet sitt opp hele tiden. Når jeg ammer han er han så stiv i nakken, virker det som, at det ser ikke ut som han slapper av engang. Det virker som om han prøver å holde/løftet hodet opp selv om han ligger på armene mine. Vet dere hva det kan være? Er det noen som har opplevd den samme hos sine barn? Takknemlig for alle svar.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 oi gikk for fort i svingen..mente løftet hodet før de er ved 3-4 mnd.
Milje Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Alle mine 3 små har løftet hodet sitt fra magen nin på føden. men det var den mellomste min som var tidlig ute med og snu seg, på 6 ukers kontroll hos helsesøster Lykke til med den lille Jeg måtte skjekke hav jeg hadde skrevet i bøkene dems Glemmer fort gett
Gjest mona27 Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Jenta mi løftet hodet da hun var 4-5 uker.
Grooo Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Jenta mi har også løftet hodet litt helt fra hun var to dager, nå er hun to og en halv måned og holder hodet stødig hele tiden.
Moonchild Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Hvis du er bekymret kan du jo be fysioterapeuten på helsestasjonen om å ta en titt. Men det høres helt normalt ut.
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Niesa mi har også løftet på hodet siden hun ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå