GĂ„ til innhold

Tema i bryllupet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere valgt noe tema i bryllupet?

Vi har valgt svaner som tema. Av den enkle grunn at svaner er et symbol pÄ evig troskap. Svaner velger livsledsager for livet.

Svanene vil prege invitasjoner, bordkort, bryllupskaken, takkekort osv. Vi har ogsÄ tegnet ringene vÄre selv. De har motiv der to svaner stÄr mot hverandre slik at halsene danner et hjerte. Har kontaktet en gullsmed som kan lage de til oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HĂžres helt nydelig ut, tror jeg kopierer den ideen om svanene av deg.

Det tror jeg blir kjempe lekkert!

:hoppe::P

Skrevet

Hei!

Hvis du ser pÄ dette bildet ser du toppen pÄ kransekaken vÄr. Den hadde de svanene du vil bruke.

Kransekake-topp

Den ble kjĂžpt i en bokhandel og lett modifisert for Ă„ passe for oss.

Klem

Skrevet

GjennomgÄende hos oss er noe sÄ originalt som hjerter :-?

Har laget smÄ hjerter av transparente lilla perler og stÄltrÄd som er festet pÄ invitasjoner og bordkort. Kommer til Ä bruke hjerter pÄ sangheftene sÄ nÄ mÄ jeg bare igang med Ä lage ENDA flere hjerter :roll:

Jaja, det ble egentlig ganske sĂžtt :D

Skrevet

Noe tema har vi vel ikke planlagt - annet enn at vi har tenkt Ä bruke liljekonvaller i buketten, til pynt i lokalet og evt pÄ sanghefter, bordkort og invitasjoner. Fordi at det er sesong for liljekonvaller i Mai og at det er en nydelig blomst.

Skrevet

HMSP: For et flott bryllup!

Det var ikke sÄ lett Ä se detaljene pÄ kaketoppen pÄ bildet ditt, men det blir nok noe slikt vi skal ha ja. Har funnet mange lekre kaketopper pÄ nettet. Det gjelder bare Ä finne slike her i Bergen. Det burde vel gÄ greit.

Skrevet

Vi hadde gullringer. Ikke bilde av, men to ringer som vi bandt sammen med rÞdt silkebÄnd i invitasjonen, lysene pÄ bordet og takkekortet.

Skrevet

Vi skal ha to hjerter ved siden av hverandre, bundet sammen med et sÞlv-bÄnd. Liker symbolikken! Vi har hjertene pÄ invitasjonene og har ogsÄ tenkt Ä ha de pÄ bordkort, kirkeprogram osv. Vet ikke om det er sÄ mange av gjestene som kommer til Ä legge merke til at vi har et tema, men vi syns uansett selv at det er hyggelig! Kommer til Ä la de samme fargene gÄ igjen ogsÄ.

Gleder meg masse nÄ, bare 4,5 mnd igjen!

Skrevet

Vi har valgt rÞde roser, vi! :D Ikke det mest originale det heller akkurat, men noe av det mest romantiske syns nÄ vi da...

Jeg skal ha dem i buketten, vi skal strĂž kronblader pĂ„ bordene som pynt - i tillegg til Ă„ ha dem sammen med flytelys i skĂ„ler med vann - og vi har et nyyydelig NÆRbilde av en rĂžd rose bĂ„de pĂ„ kirkeprogrammet, sangheftet under middagen og pĂ„ bordkortene. Det blir vakkert, stilrent og friskt syns vi...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...