Gå til innhold

menn og Ridning

Sleepy Beauty

Anbefalte innlegg

Ridning er veldig misforstått av mennene de sier(de fleste) at det er en homo sport. men det er faktisk veldig mange menn som konkurerer. :hakeslepp: jeg synes at det er bra at menn også rir. :klem: men å stelle hester det er det ikke så mange menn som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Mistenker at en del menn er redde for hester også ;) , og at det derfor er nærliggende å slenge ut homo-kortet...

Flere av guttene jeg kjenner, har hverfall i private stunder innrømmet at de egentlig syns alle ungjentene er ganske tøffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hester er kule dyr, det, men det krever jælla mye tid. Ergo lar det seg sjeldent gjøre for min del. Men det hadde vært kult, mange svartens år jeg har hilst på en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at mange av de som rir skal stemples som homo,noen er det ja,men ikke alle...

Den ridegrenen jeg driver med er det masse mannfolk,både homser og ikke;)

Tøfft med gutter som rir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Norwegian Blue

I konkurransesammenheng (både veddeløp og trav, og sprang, feltritt, dressur, kjøring) er det ofte gutter/menn som dominerer. Mannlige trenere, stallmestre, hovslagere og veterinærer er også veldig vanlig å møte på i hestemiljøet. Gutter har gjerne bare en annen måte å tilnærme seg hestene på en vi jenter har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor er du`? :forvirret:

jeg er i frankrike jeg.

arti å se, skikkeli ccowboygutter med hele outfitten og greier... hehe... føler meg litt i ville vesten noen ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I islandshestmiljøet, er det mye gutter/menn og jeg tør påstå at 7 av 10 er homo :overrasket:

Forstår ikke helt hva det er med islandshestridning(gangartsridning) og homser.. :klø:

NB jeg har overhodet ingenting i mot homser altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I islandshestmiljøet, er det mye gutter/menn og jeg tør påstå at 7 av 10 er homo  :overrasket:

Forstår ikke helt hva det er med islandshestridning(gangartsridning) og homser.. :klø:

NB jeg har overhodet ingenting i mot homser altså.

har registrert dette fenomenet jeg og... snodig egentlig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa er oppvokst på landet, der det å ri hester til daglig var vanlig. Derfor har jeg alltid sett på hester som en 'herre-sport'. Jeg red selv i 6 år, men sluttet fordi det var altfor dyrt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelige cowboymenn er jo i grunn litt sexy :)

lol, jeg har ikke funnet meg noe særlig betatt av dem... Det ser litt for barnslig ut eller noe lol...

Smågutta som løper rundt med kruttpistoler, brun vest og sånt. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Barnslig ut? Skjønner ikke hvordan du kan få ekte Cowboyer til å se barnslige ut. De er jo heite!

jeg bare forbinder det med gutter på 7-8 år som løper rundt med kruttpistoler!

Og det ser lixom litt harry ut. Men kanskje fordi jeg ikke er vant å se gutta med boots, skikkli ville vesten sporer med tannhjul og greier, chaps, skjorte og en fancy cowboyhatt. hehe.

Men, men, burde vel ikek si noe, har tenkt å gå den veien selv med bærta mi, lol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ojojoj, bare vent til du får se en fullblods hestegutt med chaps og turgenser som lukter MANN... hehehe. Da tenker du ikke kruttlappistol mer nei!

Jeg har også drevet med hest i mange "herrans" år, men tilgode å se mange gutter. De jeg har sett, har faktisk også vært heterofile, merkelig nok. Men de har stort sett vært oppfostret i "hestefamilier", så da er vel metrene kortere, og homostempelet mindre truende.

Typen liker hester. Han har ridd flere ganger, sånn helt på eget initiativ. Er så jævli fornøyd med det!! :Hehe: Og hadde han stilt opp i boots, chaps og langermet ullundertøy... oh jesus :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere mannlige venner og kolleger som rir. Og de er særdeles lite homo. Noen av de driver med Ridderkonkurranser, andre "bare" med vanlig konkurranseriding. Så ikke homo i mitt hode. I Aftenposten i dag står det en artikkel om riding, og i følge den blir det nå flere og flere gutter som rir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest kreativide

pussig... jeg så denne "damer i uniform" tråden på forumet, og googlet meg litt senere fram til denne, av samme grunn som nevnt ovenfor. Mange jenter som er sexy i trange tights med pisk og støvler.. :ler:

Men hadde vel ikke regnet med at det var en homo-sport, det var en strek i regningen. For å være helt ærlig, jeg var mer bekymret over at det var flaut å i det hele tatt begynne med noe som kun småjenter syns er gøy, men nå skal jeg få alle kompisene til å lure på om jeg er homo også? Jeg får finne meg en litt mer kompatibel fetish tror jeg, latex og frekt undertøy burde da også holde...

Hmm... det er visst flere norske hestesider, tør jeg sjekke hva slags damer som skriver der, eller er jeg homo da? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...