Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hvis du kunne få endret èn ting på deg sjøl, fysisk sett.... Hva som helst, helt gratis og uten risiko. Hva ville du endret på og hvorfor?
Krista83 Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg ville nedret litt på nesen min, den er skjev og så tror jeg den har fått litt for hard medfart under mine år som fotballspiller... i tillegg så har jeg begynt å snorke litt i det siste, og vil jo ha bort dette også.
Gjest Mireya Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Ville tatt laseroperasjon på øynene, fjernet nærsyntheten! (Har -3,25 på begge øynene og synes det er litt styr med briller og linser...)
aline Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 (endret) fikset synet, helt klart! (så plutselig at du ba om hvorfor også, men det sier seg vel kanskje selv når det kommer til synet?) ser ikke veldig dårlig, -1.25 på ene øyet og -1.75 på andre + litt skeive hornhinner.. ser greit, men alt av skilter og smådetaljer går jeg glipp av, også har jeg en nese/neserygg som gjør at det faktisk er ubehagelig å bruke briller over lengre tid, må ha de enten helt oppi øya eller så langt ned på nesa at jeg får kink i nakken for å se gjennom dem. og linser har jeg ikke fått til, øyene mine vil ikke ha... så da går jeg her i min lett blury verden og tror alt er litt lettere mykt i kantene... ørneblikk hadde vært deilig. Endret 9. september 2006 av aline
Gjest Bellatrix Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 For utseendets skyld; ingenting. For helsas skyld så hadde det kanskje vært greit å få strammet opp et ledd ellet 2.
Gjest niomi Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Fettsuging av hofter og lår. Har den kjærringrumpa, og det er jeg lei av...
Tristessa Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Noe med nesen. Fatter ikke hvorfor, men det siste året eller så har jeg fått for meg at jeg har en svær nese. Tror jeg trenger noe å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Forstørret munnen, vil ha store, fyldige og sexye lepper. Har så tynne lepper at de synes ikke når jeg smiler, viser bare tenner jo, grrr, ser ut som jeg er en bikkje som flekker tenner. Og det ser dessverre ut til at de krymper mere med årene også.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Magen. Lei av å bli spurt om jeg er gravid.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 Uhm, da ville jeg ha valgt å få strammet opp hofteleddene slik at jeg slipper å ha vondt. Av rent kosmetiske greier hadde jeg nok valgt fettsuging rundt hofter/lår.
Veslejenta Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 Hadde du spurt for noen måneder siden, hadde jeg sagt synet. Siden det er fikset så vet jeg ikke. Hadde høyden vært mulig å operere, så skulle jeg gjerne vært 10-15 cm høyere. Hadde gjort det så mye enklere å få kjøpt klær hvis jeg var 1,70. Hva ville du operert Evelina?
Gjest loren Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Synet... har - 9 og - 8.5 + skjeve hornhinner... kjempegøy.. =S Rent kosmetisk ville jeg ha tatt bort litt av puppene, DD'en passer ikke til resten av kroppen min...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Skulle også gjerne ha fiksa på synet, men det er ikke aktuelt enda siden det fortsatt ikke har stabilisert seg Har nå -9 og -7 (inkl skjeve hornhinner), og har brukt briller siden jeg var 8 år. Begynte med linser for en mnd siden, og synes det er helt ok. Derfor vil jeg heller fikse magen. Den ser ut som en smelta appelsin, rett og slett.
Sukkersøta Skrevet 9. september 2006 #15 Skrevet 9. september 2006 (endret) Kunne hatt litt fyldigere lepper...ellers sånn tålig fornøyd med mine små skavanker Kunne gjerne hatt litt større pupper. Slanket meg en del det siste året så er ganske så slank nå...mistet puppene mine føler jeg... Endret 9. september 2006 av Sukkersøta
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #16 Skrevet 9. september 2006 Brystreduksjon/ løft. Da hadde det vært mye enklere å trene og finne passende klær.. Bruker 70G, kunne tenkt meg å være 70DD/ D. Og så kunne jeg gått UTEN BH -Weeee! Ellers kunne jeg godt strammet opp og fettsugd alt som går fra under armene og ned til og med knærne... Ikke det at jeg egentlig trenger det, men det hadde blitt finere..
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #17 Skrevet 9. september 2006 Uhm, da ville jeg ha valgt å få strammet opp hofteleddene slik at jeg slipper å ha vondt. ← Stramme opp ledd? :klø: Skal du ha strammere kropp er trening løsningen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. september 2006 #18 Skrevet 9. september 2006 Stramme opp ledd? :klø: Skal du ha strammere kropp er trening løsningen. ← Ikke hvis det er leddet det er noe galt med. Hvis hofteskåla f.eks er for grunn. Det kan du ikke trene opp.
Gjest Tanita Skrevet 9. september 2006 #19 Skrevet 9. september 2006 Stramme opp ledd? :klø: Skal du ha strammere kropp er trening løsningen. ← Jeg tror hun mente for å ikke ha smerter, ikke for å ha en stramt utseende kropp.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #20 Skrevet 9. september 2006 Stramme opp ledd? :klø: Skal du ha strammere kropp er trening løsningen. ← I wish! Nei, det dreier seg om et inngrep hvor man går inn i leddet og forkorter leddbåndene slik at leddet blir mer stabilt. Slarkegjest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå