Gå til innhold

fetish

Fremhevede innlegg

Skrevet

vha synst dere jenter om gutter med "spesielle" fetisher? som exp.: røyking, olje, latex,bruke jente klær som kjoler,bruke leppestift...

ville du ha avskydd en man om han fortalte at han hadde en sånn fetish?

er en gutt som har røyke fetish som blir avskydd når eg fortell ei jente at eg har en fetish/drøm som eg gjerne vill ha oppfyllt. ha sex mens jenta røyker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantasier og fetisher er da helt ok, så lenge det ikke er ulovlig ved norsk lov i mine øyne i hvert fall.

Du møter sikkert noen som deler fetishen din, eller som er villig til å være med.

Skrevet
vha synst dere jenter om gutter med "spesielle" fetisher? som exp.: røyking, olje, latex,bruke jente klær som kjoler,bruke leppestift...

er en gutt som har røyke fetish som blir avskydd når eg fortell ei jente at eg har en fetish/drøm som eg gjerne vill ha oppfyllt. ha sex mens jenta røyker :)

Jeg hadde ikke taklet om min mann hadde noen sånne interesser.

Skrevet

Som ikke-røyker hadde jeg nok ikke vært villig til å være med på en slik røyke-fetisj. :ler:

Men jeg har hatt kjæreste med fetisj, og det er helt kurrant så lenge det er kompatibelt med min egen seksualitet. Dvs jeg trenger ikke tenne på det samme selv, men det hjelper at jeg ikke vrir meg på gulvet i latter eller klir med tanke på ønsket.

Skrevet

Men jeg har hatt kjæreste med fetisj, og det er helt kurrant så lenge det er kompatibelt med min egen seksualitet. Dvs jeg trenger ikke tenne på det samme selv, men det hjelper at jeg ikke vrir meg på gulvet i latter eller flir med tanke på ønsket.

:ler: *får bilder i hodet* :ler:

Skrevet

Hm... Hvordan fikk du flir i innlegget mitt, mens jeg skrev klir?

Gjest: trådstarter forklarer hva han mener med røykefetisj i første innlegget.

Skrevet

røykfetish er at man blir seksuelt opphisset av at noen røyker

*trådstarter*

Skrevet
røykfetish er at man blir seksuelt opphisset av at noen røyker

*trådstarter*

3

702949

HYYL

Gjest LilSweetie
Skrevet

En røykefetisj hadde ikke skremt meg bort, men hadde ikke vært så interessert i å bli med på det heller. Kunne sikkert gjort den en gang for å være snill, bare

Skrevet
Hm... Hvordan fikk du flir i innlegget mitt, mens jeg skrev klir?

:overrasket: godt spørsmål

Skrevet
Gjest: trådstarter forklarer hva han mener med røykefetisj i første innlegget.

Xcuse! Unnskyld at du ble tvunget til å lese det plagsomme spørsmålet mitt! Skal sette på meg brillene neste gang....

Skrevet

Det er da en fetish for alle og en hver.

Jeg personlig ville ikke taklet om min mann hadde wetfetish.

Men dildofetish er jo bare supert!

Og røykefetish er jo bare så uskyldig som det bare går ann å få det til!

Er da noen som er veldig prippne dah, men for all del. Jeg røyker jo ikke selv, men for en anledning så skulle jeg vel ha gjærne gledet han med en røyk i kjeften en gang i ny og nedhvis det var et sterkt ønske.

Skrevet (endret)
Som ikke-røyker hadde jeg nok ikke vært villig til å være med på en slik røyke-fetisj.  :ler:

Sigaretten kan jo være utent! :idesmil:

Endret av Pax
Skrevet

tenk på brennmerkene på skulderen din når det begynner å gå litt fort da :overrasket:

Jeg hadde ikke greid å røyke under sex, men etterpå er det koselig (eneste ganga det er ok for meg å røyke :-)

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
En røykefetisj hadde ikke skremt meg bort, men hadde ikke vært så interessert i å bli med på det heller. Kunne sikkert gjort den en gang for å være snill, bare

Je er en voksen mann som har røykefetisj. Selv når jeg onanerer så røyker jeg-innhalerer og fyller hele rommet..mens jeg ser på pene jenter som røyker på nettet. F.eks. http://www.randomsnaps.com

Blir plagsomt i lengden selvsagt..Tenner utrolig på pene jenter som røyker!

• 3 år senere...
Gjest Sørlending
Skrevet

Gjest regamearu called
Skrevet

Jeg opplevde dette i helga. Jenta hadde strømper, høye hæler og røykte mens vi hadde sex... :) mmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...