Gå til innhold

Han mistet følelsene for meg over natten -

Anbefalte innlegg

Gjest så vondt
Skrevet

For 2 mnd siden ble jeg kjent med en gutt. vi er begge i midten av tjueårene.

Alt klikket for oss i begynelsen. alt var bra. han ga meg så mye omsorg, viste sinnsykt mye interesse. ga meg en gave fra et sted han var i sommer og fikk mange søte sms i fra han.

jeg var hos han i helgen. alt var kjempe bra. han sa ting til meg som: "du er så god, du er så søt" også videre.

Han fortalte venninnen min at han var forelsket i meg på lørdagen.

på lørdagen etter byturen vi alle var på ville han dra fort hjem med meg. vi hadde sex og alt var bra inntil en kamerat av meg ringte.

han kom med det "avhøret". "hvem er dette? hva gjør han? hvor gammel er han? hvordan kjenner du han?" var spørsmålene jeg fikk.

Etter vi hadde pratet lørdags natt la vi oss til å sove.

vi våknet dagen etter, hadde deilig sex om morningen. men han oppførte seg rart. litt avvisende og kald men spurte om når vi skulle møtes neste gang.

jeg følte virkelig at noe skurret.

jeg fikk en melding noen timer etter jeg dro i fra han om at han håpte jeg hadde det fint og at alt var bra.

noen dager senere sendte jeg en sms om spurte om hvordan han hadde det. jeg fikk et koselig svar og det var det. men ikke et like "varmt" svar som noen dager før.

følte fortsatt at noe skurret.

så snakket jeg med han i dag. fortalte han rett ut at jeg likte han.

han svarte aldri tilbake på dette men spurte om jeg ville møte han på onsdag å hjelpe han med å flytte.

jeg ringte han. han var rar i oppførselen.

etter telefonsamtalen sendte jeg enda en melding hvor jeg skrev:

liker du meg da? bedre å vite enn å lure...

han svarte at ja, han likte meg, at han likte å være nær meg men at han ikke var forelsket og at han så godt som aldri ble forelsket.

jeg ringte han opp. og da spør jeg hvorfor han ber meg komme hvis han ikke er forelsket. da sier han: jo fordi han ville se om han kunne bli det. men samtidig sier han at han mistet følelsene sine for meg på søndagen. ingenting stemmer overens.

vel vel. jeg syns han oppførte seg dårlig de siste dagene etter helgen. og jeg avsluttet "forholdet" oss i mellom.

allikevel er jeg så lei meg nå. og jeg forstår ikke at en persons følelser kan forsvinne helt over natta?

Noe skurrer men jeg vet ikke hva. Han har virkelig oppført seg som han er forelsket i meg og han har jo sagt det også, men så forandrer han mening og påstår at han nesten aldri blir forelsket eller glad i noen.

GÅR DET AN?

jeg er så trist. vet ikke hva jeg skal ta meg til. savner han... og jeg vet han likte meg utroooolig godt. sånt merker man. men så vips... så forsvant følelsene hans i løpet av en natt (bokstavelig talt) i følge han.

hva gjør jeg? skal jeg bare la han være?

oppførte han seg dårlig? kan de være at følelsene bare forsvant så plutselig?

jeg har lurt på om han har et sjalusiproblem, men jeg vet jo ikke... ? kanskje det kunne være grunnen har jeg tenkt men kanskje en dårlig unnskyldning.

jeg forstår ingenting... jeg er et spørsmålstegn og så lei meg. for alt har tydet på at han likte meg, inntil søndag morgen. :cry: :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår veldig godt at det gjør vondt nå, men samtidig synes jeg (selv om det høres rart ut) at du skal prøve å se litt positivt på akkurat dette. Dere har bare hatt et forhold i to måneder, og en så vinglete fyr vil du virkelig ikke være i et forhold med. Bedre å finne det ut nå enn om 6 måneder eller et år.

Har møtt mange gutter som har oppført seg merkelig jeg også, først vil de, så vil de ikke, og så vil de igjen osv. Jo fortere man kommer seg unna, dess bedre.

Men jeg skjønte ikke helt hva du mente, hørte fyren hva du sa på telefonen til vennen din?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Dere hørtes unge ut :)

Og sjalusi og usikkerhet er sterke drivkrefter når man er ung...

Jeg tror ikke du skal plage deg så veldig over akkurat dette, han hørtes ikke så stabil ut som ikke tålte at en kompis av deg ringte :klem:

Skrevet

De er i midten av tjueårene, så ikke så unge da. Men han hørtes ganske umoden ut ja.

Gjest Ninakanin
Skrevet
De er i midten av tjueårene, så ikke så unge da. Men han hørtes ganske umoden ut ja.

ja det var det som var poenget mitt, er litt trøtt kom litt dårlig frem..

altså, han hørtes ut som en på 18-20 år.

Gjest så vondt
Skrevet
Jeg forstår veldig godt at det gjør vondt nå, men samtidig synes jeg (selv om det høres rart ut) at du skal prøve å se litt positivt på akkurat dette. Dere har bare hatt et forhold i to måneder, og en så vinglete fyr vil du virkelig ikke være i et forhold med. Bedre å finne det ut nå enn om 6 måneder eller et år.

Har møtt mange gutter som har oppført seg merkelig jeg også, først vil de, så vil de ikke, og så vil de igjen osv. Jo fortere man kommer seg unna, dess bedre.

Men jeg skjønte ikke helt hva du mente, hørte fyren hva du sa på telefonen til vennen din?

jeg vet. bedre å finne det ut nå.

men samtidig så er jeg i sjokk. i sjokk over alt det gode han gjorde i mot meg og i sjokk over at han kan skifte mening rett over natta.

han hørte at jeg snakket med eksen minpå tlf natta før han ble rar mot meg.

så hadde han nærmest et avhør; hvem er det? hva gjør han? hva studerer han, også videre...

Før på kvelden hadde han innrømmet for min venninne at han var forelsket i meg. :tristbla:

takk for svar.

Gjest så vondt
Skrevet

Og sjalusi og usikkerhet er sterke drivkrefter når man er ung...

Jeg tror ikke du skal plage deg så veldig over akkurat dette, han hørtes ikke så stabil ut som ikke tålte at en kompis av deg ringte :klem:

vet ikke hva som feiler han jeg. om det er sant at han aldri blir forelsket eller om han ble sjalu.

ja. hele greia er umodent men samtidig vondt. takk for svar.

Skrevet

Synes det høres ut som ett forsvar. Likevel,denne mannen er ikke voksen.

Gjest seroxata
Skrevet

vet du, akkurat det samme opplevde jeg forrige forholdet!!

hanvar supersøt mot meg, knegete, kosete, tok meg med på ferie, sa han elsket meg, og slikt.

natten før han dumpa meg, så lå han og sa hvor glad han var blitt i meg, hvor mye jeg betydde for han, og slike ting..

på morgenen ba han meg med ut til stranda, men jeg måtte hjem og trene hesten til ei venninne av meg. på kvelden ble jeg dumpet.

og da jeg prøvde å finne ut av hva, var han bare kald og kynisk, og ville ikek snakke med meg.

den dag i dag skjønner jeg ikke hva som foregikk.

iallefall ikke når han sier til venninna mi for et par måneder siden at det vi to hadde var spesielt, og at han elsket meg???!!!?

så menn.. de er rett og slett tullete, og uforståelige til tider..

og ikke voksne! ikke i det hele tatt...

trøsten er vel; du finner noe mye bedre :)

men vet hvor jævlig det er når alt står på...

lykke til :klem:

Skrevet

Det virker som om han fikk følelser for deg, men ble pissredd når han skjønte det og derfor stakk han med halen i mellom beina.

Vær glad du. Ingen vil vel ha en feig "mann"?

Gjest Ninakanin
Skrevet
Det virker som om han fikk følelser for deg, men ble pissredd når han skjønte det og derfor stakk han med halen i mellom beina.

Vær glad du. Ingen vil vel ha en feig "mann"?

Ja det tenkte jeg også, faktisk! Har møtt et par sånne..

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Vil bare gi deg en stor :klem: jeg.

Har opplevd et vondt brudd for ikke så lenge siden selv, og jeg forstår heller ingenting den dag i dag. :troest:

Skrevet

Sånt er utrolig vondt. Ta tiden til hjelp så kommer han forhåpentligvis fort ut av systemet. :)

:blomst:

Skrevet

Har han meldt følelsene sine savnet til de rette myndigheter. Utrolig hvor lite som skal til før man mister noe!(ironi)

Nei , jeg kunne beklagevis ikke dy meg. Jeg er av den oppfattning at de som påstår at de mistet følelsene sine sånn plutselig ikke hadde følelser i utgangspunktet. Folk kan gjerne påstå annerledes og prøve å gi en forklaring på dette fenomenet men jeg kjøper det ikke! My 2 cents!!!!

Skrevet
Har han meldt følelsene sine savnet til de rette myndigheter. Utrolig hvor lite som skal til før man mister noe!(ironi)

Nei , jeg kunne beklagevis ikke dy meg. Jeg er av den oppfattning at de som påstår at de mistet følelsene sine sånn plutselig ikke hadde følelser i utgangspunktet. Folk kan gjerne påstå annerledes og prøve å gi en forklaring på dette fenomenet men jeg kjøper det ikke! My 2 cents!!!!

Jeg er litt 50/50 enig med deg.

Hvis en 16-åring er forelsket så kan det vare i to uker for så å gå over.

Og for den personen så var nok det en ekte følelse. Det kan du jo ikke ta i fra den personen. Hvor dypt det stakk, vel...det kan diskuteres.

Min konklusjon er vel heller at han er på et stadie rundt 16 år mentalt. Han er rett og slett bare veldig umoden.

Skrevet

Han er hvertfal ærlig, og det skal du respektere. Jeg har også opplevd det, men han holdt meg på gress i over ett år. Du skal tro ham når han sier han ikke er forelsket og han kommer svært sansynlig ikke til å bli det heller. Selv om sexen var deilig så trenger ikke følelsene hans å være riktige. Been there, done that.

Nå skal du bare kutte kontakten med ham og gå videre. Ikke la ham la deg leve i håpet lenge ved at han kaaaaanskje kan bli forelsket en gang. Det kommer ikke til å skje, punktum!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...