Gjest ggf Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Skal kjøpe et garderobeskap. Har sett litt på noen skap fra IKEA som har frostet glass i dørene. Men er dette egentlig kjempeteit? Jeg er noks ryddig av meg, men klesskapet er jo et mismatcha farge-eventyr.. Det må vel bli synlig igjennom glasset? Men de virker så fine. Hjelp, få høre hva dere synes
Leo Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 De er lekre så lenge de er tomme, men med innhold synes jeg ofte det ser ut som akkurat det du nevner, nemlig et mismatcha farge-eventyr. Nå har imidlertid glasstypen en del å si. Det er ikke alt glass hvor fargene synes like godt i gjennom. Det kommer også an på om innredningen er slik at man unngår klærne helt innpå glasset.
Gjest ggf Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Yes, tror dette bildet dempet kjøpelysten.
Leo Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Veldig enig! Jeg har imidlertid sett skap med tykkere og grønnere glass hvor lite er synlig, men da blir det jo gjerne en annen pris...
Apple- Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Enig i at det ser rotete ut, men jeg har sett varianter hvor man har limt på kul tapet på innsiden (så man ser det gjennom glasset, altså ) - det så superkult ut!
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Mener du de matte, frostede glassdørene som heter Lomen? Har hatt de på badeskap før og syntes ikke de var spesielt gjennomsiktige faktisk. Du ser jo ikke igjennom slikt matt frostet glass, og det som er inni synes heller ikke særlig godt. Så bare konturer i de jeg hadde ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå