Juli-79 Skrevet 13. januar 2003 #1 Skrevet 13. januar 2003 .. og enda ingen mens. Har hatt noe uregelmessige sykluser etter p-pilleslutt (fra 30 til 65 dager, sluttet i aug.). Har egentlig ingen symp. på at jeg er gravid denne mnd. heller, er litt plaget med løs mage/luft (vet ikke om det er av betydning) og har endel slim, men ellers ingen symp. Har heller ikke så lyst til å ta en test, vil ikke ta en til test som ikke viser to blå :-? Blir gal av dette, kan ikke bare den førdømte mensen komme, vil ikke ha en til syklus på 65 dager. Vel måtte bare dele dette med noen
Maggie74 Skrevet 14. januar 2003 #2 Skrevet 14. januar 2003 *trøsteklemme* Forstår deg så uendelig godt. Er selv på dag 53 og overhodet ingen tegn til mens. Fikk neg. test på lørdagen. Har aldri hatt så uregelmessig syklus som etter at vi bestemte oss for å bli gravid! Maggie!
Gjest marilyn Skrevet 14. januar 2003 #3 Skrevet 14. januar 2003 ufff da høres ikke artig ut å ha så laaaaange sykluser nei... Vel, om det kan trøste det så kanjeg fortelle at jeg holdt på å bli sprø av mine sykluser,,, de har vært på24 dager og av og til mindre.. jeg hadde jo mensen heeeeeele tida...bbbbllllllrghh.. det er ikke så mye bedre det altså...
Gjest *Alina* Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er nå på dag 56!!! Til å bli sprø av dette her.. Går jo bare lenger og lenger for hver gang. Etter at jeg sluttet på p-piller i juni var mensen regelmessig de første månedene, men forrige gang gikk det 36 dager og nå 56!! Er lei av å kaste bort pengene på tester som aldri tryller fram de berømte 2 blå :x Ikke hjelper det at "alle" andre blir gravide rundt meg heller, spesielt ikke når alle har fått det for seg å spørre når jeg skal sette igang Vel, vel det skjer vel noe til slutt - Alina -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå