daytona Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Vet ikke hva dere syns men jeg har sluttet å kjøpe duftelys/aromalys.. Var helt besatt av dem tidligere men så fikk jeg høre at man kunne få kreft av dem !! Har noen andre hørt dette og hvorfor kan de fortsette å selge dem da ???
Gjest Yzma Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jeg vil tro at et duftlys enkelte ganger ikke er kreftfremmkalende. Er ikke mye som er farlig i små mengder;)
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg har også hørt at noen typer(?) duftlys inneholder ting man egentlig ikke vil puste inn. Men uansett; jeg syns de fleste duftlys er skikkelig ubehagelige og kvalmende
Gjest gnu Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Duftlys stinker riktignok død og fordervelse etter min mening, men jeg tviler på at de faktisk fremkaller død og fordervelse. Det er muligens ikke bra å puste inn stearin-avgasser, men neppe verre enn eksos.
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Duftlys stinker riktignok død og fordervelse etter min mening, ← Enig. Får litt asosiasjoner til "fransk vask" (dvs hoppe over dusjen og heller ta på masse deo) når jeg kommer inn i hus hvor duftlysodøren slår mot meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå