Gjest ghs Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har (endelig) fått øynene opp for Madrugada. Sexy stemme gitt Hittil har jeg bare Industrial Silence. Hvilken burde jeg kjøpe neste gang? Jeg liker rolige sanger.
Imax Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Industrial Silence er absolutt den beste plata. Grit er bråkete synes jeg (men har jo den dødsbra Majesty), Nightly Disease I og II er ganske bra de også. Men jeg tror jeg vil anbefale den siste skiva, den har Industrial Silence kvaliteter. Eller så kjøper du live-skiva, og får en god blanding. Sivert Høyem har også gitt ut Soloplate som er litt roligere. Lykke til med å finne mer ut av Madrugada, de er helt konge!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Du bør kjøpe den de ga ut etterpå: The Nightly Disease. De to første madrugadaplatene er suverene!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Industrial Silence er den beste synes jeg, på andre plass kommer The Deep End. Grit likte jeg minst, og hvis du liker det rolige best, så bør du kanskje ikke kjøpe den med det første. Sivert Høyem har en helt rå stemme ja
Gjest ghs Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Industrial Silence er absolutt den beste plata. Grit er bråkete synes jeg (men har jo den dødsbra Majesty), Nightly Disease I og II er ganske bra de også. Men jeg tror jeg vil anbefale den siste skiva, den har Industrial Silence kvaliteter. Eller så kjøper du live-skiva, og får en god blanding. Sivert Høyem har også gitt ut Soloplate som er litt roligere. Lykke til med å finne mer ut av Madrugada, de er helt konge! ← Okey, da blir det Nightly Disease på meg Og kanskje også soloplaten hans. Og etter det The deep end. Ih, blir dyrt dette...
Gjest Hilde79 Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Har (endelig) fått øynene opp for Madrugada. Sexy stemme gitt ← ÅÅ, dååååån!!! Sivert Høyem kunne lurt meg når som helst....
Gjest Skya Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Industrial Silence er helt klart den beste plata deres, med The Deep End på en god andreplass. Men de andre er ikke dårlige de heller altså, så uansett hvilken du kjøper så gjør du ikke et dårlig kjøp.
Gjest ghs Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Takk for svar alle. Litt kjedelig at jeg tydeligvis allerede har kjøpt den beste plata...
Gjest Hilde79 Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Takk for svar alle. Litt kjedelig at jeg tydeligvis allerede har kjøpt den beste plata... ← Men det er verdt å få med seg de andre og. Kan jo hende du liker noen andre bedre
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 (endret) ÅÅ, dååååån!!! Sivert Høyem kunne lurt meg når som helst.... ← Synes som de fleste andre her at I. S. er best, med The Deep End på en god andre plass. Men jeg liker virkelig de andre cd'ene også. Endret 9. september 2006 av Sprilla
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 Jeg er veldig i tvil mellom Industrial silence og The deep end når det gjelder hvilken som er best. De er veldig forskjellige, men utrolig bra. Grit er også den jeg likte minst (men syns ikke den var dårlig, mer fordi jeg sjelden er i humør til å høre på så bråkete musikk). Syns Madrugada er veldig flinke til å holde på noe særegent, samtidig som de stadig fornyer seg. Oppdaget dem da de ga ut det første albumet for en del år siden, og jeg kommer alltid tilbake til dem.
Sukkersøta Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Har (endelig) fått øynene opp for Madrugada. Sexy stemme gitt Hittil har jeg bare Industrial Silence. Hvilken burde jeg kjøpe neste gang? Jeg liker rolige sanger. ← Industrial Silence!!! Uten tvil. Fantastisk CD
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Industrial Silence!!! Uten tvil. Fantastisk CD ← Skrev du feil nå kanskje..?
Ciara Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 Jeg liker også Industrial Silence best, med The Nightly Disease på en andreplass.
Gjest ghs Skrevet 16. september 2006 #15 Skrevet 16. september 2006 Jeg kjøpte Nightly disease (1 regner jeg med). Den hadde mange fine sanger, men de i midten var bare kjempeslitsomme... Så har jeg kjøpt soloplaten til Sivert Den var bra
Gjest Tuppelure Skrevet 16. september 2006 #16 Skrevet 16. september 2006 Er helt enig i at Industrial Silence er den helt klart beste Madrugadaskiva. Jeg er heller ikke overbegeistret for Grit (med stort unntak for "Majesty"), men Nightly Disease og The Deep End er også bra. Dessuten må vi ikke glemme "Live at Trafalmadore", den er slettes ikke dum den heller. Der er jo "Lift me", som er en utrolig vakker sang. Og ja, Sivert Høyem er RÅ! Blir aldri lei av å se ham på scenen. Sukk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå