Gjest Blanca Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Akkurat denne kåpen synes jeg er finest i naturhvitt. Har litt lyst på den selv
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes veldig ofte at kåper og jakker gjør seg best i naturhvitt. Men veldig upraktisk da. Likte ikke den i kamel, og synes sort kåpe kan bli litt trist.
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg fikk litt lyst på den i mørk blå jeg. Synes svart er for kjedelig, kamel er ikke pent, og naturhvit for upraktisk.
Gjest Yzma Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Ikke velg kamel. Har hørt at den fargen er mindre heldig denne høsten. Jeg personlig ville ha valgt den svarte men det er fordi jeg så sjeldent bruker hvitt yttertøy:P
brumma* Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Jeg liker den best i svart, men den hvite er også fin.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Jeg liker best svart. Den kamelfargede blir rar, og hvit kjøper jeg aldri...... Svart passer til alt. Hvis man syns det blir trist kan man pynte opp med en brosje, en liten rosett eller noe. Skjerf kanskje.
Krista83 Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 har tenkt litt på denne kåpen jeg også, men kunne aller helst tenkt meg den i rødt. Men av de fargene som den selges i så tror jeg at jeg hadde valgt den naturhvite.
Gjest Purple Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 Jeg har en naturhvit kåpe. Den er veldig fin, men det er veldig upraktisk. Den blir fort skitten, og siden den må renses, blir det så tiltak å gjøre det. Kamel syns jeg ikke er så fint. Svart går jo til alt. Det er kanskje litt kjedelig, men jeg ender alltid opp med svart... Kjøpte meg svart kåpe forrige uke. Hadde egentlig tenkt på grå, og nå funderer jeg på om jeg skal bytte den eller ikke...
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Jeg skal selv ha den kåpen i hvitt Ellers vil jeg alltid ha en kåpe i sort i garderoben..klassisk og kan brukes til "alt". Jeg hadde IKKE gått for kamel, men det er vel fordi jeg er lei av brunt og lignende farger. Mørkeblått er i så fall et bedre alternativ.
Saeria Skrevet 9. september 2006 #14 Skrevet 9. september 2006 Lekker i naturhvit, men kanskje ikke så praktisk. Men hadde jeg hatt råd til 2 kåper ville jeg definitivt kjøpt en i naturhvitt. Tenk så lekkert når landskapet er dekket av snø!
Gjest Tanita Skrevet 9. september 2006 #15 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde valgt den i naturhvit. Jeg tenker ikke praktisk når jeg shopper, kjøper det jeg faller for.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #16 Skrevet 9. september 2006 Så den i butikken her om dagen. Styr unna kamel fargen, den er virkelig ikke fin IRL.
Gjest Tanita Skrevet 9. september 2006 #17 Skrevet 9. september 2006 (endret) Nei, den kamelfarven der minner meg om 50 - 60 år gamle voksne damer. Ikke særlig fint på unge. Endret 9. september 2006 av Tanita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå