Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 jeg å min samboer kjøpte hus for litt over et år siden.vi begynte med forskjellige sparekontoer(en til bil, barna og en til ferie I dag ble vaskemaskinen min ødelagt å da gikk bilkontoen til pers!! kjøpte vaskemaskin på dagen det er vell litt teit av meg å skrive dette inn, men dere skjønner vi har ikke vært særlig flink økonomisk, å vi er jo dessuten i startfasen med tanke på huskjøpet(å betaler masse ) på det i månen. men det går fint..jeg er sååååååååå stolt av meg selv!!penger som bare ble spart å som vi hadde når vaskemaskinen røyk hilsen 22 år
Gjest Fjellsippa Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Veldig bra Fortsett og spare. Etterhvert er det flere ting som ryker, og da er det kjekt å ha litt i banken.
Imax Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Veldig bra! Da ser du jo også hvor lurt det er å spare, og det blir bare viktigere og viktigere jo eldre du blir. Så du fortjener litt ros!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 tuuusen takk bøyer meg i støve spare, spare, spare har fått dilla på det nå...åpnet en sparekonto til ferie i dag...til bora bora... kjæresten vet ikke om det...skal komme som en eksplosjon og overraskelse, neste sommer
Bobeline Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Kjemebra (det er lov å være stolt av seg og si det i ny og ne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå