Angelfairy Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 nå trenger jeg mega hjelp!!! jeg skal på halloween party i okt, og tema for kostymet er "sære yrker" som hore, fugleskremsel, så jeg trenger litt hjelpt til hva jeg kan være, som er enkelt og billig.. noe som er morsomt, og litt trashy.... noen som har litt ideer???
Angelfairy Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2006 jeg har fått et nytt eks; crash test dummy.. men det kostyme er allerede opptatt.... DET er jo et "sært yrke" hehe.... trenger hjelp nå ass!!!! og jeg vet det er folk her inne med fantasi som kan hjelpe meg, så det er bare å vise dere altså!! hehe
Angelfairy Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 jeg har noen forslag til.. har kikka litt på nett..... Pinoccio, gardist i england, twister (spillet), gravid nonne... det er det jeg kan komme på... fugleskremsel kan jeg ikke være for det er allerede tatt.. kjipt... men....
Yme Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 jeg har noen forslag til.. har kikka litt på nett..... Pinoccio, gardist i england, twister (spillet), gravid nonne... det er det jeg kan komme på... fugleskremsel kan jeg ikke være for det er allerede tatt.. kjipt... men.... ← Pinoccio og fuleskremsel er jo ikke yrker da Ikke twister heller
Gjest Tanita Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 (endret) Mavedanserinne, geisha, fakir. Endret 11. september 2006 av Tanita
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Ei venninne av meg var satan-hore.
Angelfairy Skrevet 12. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2006 jeg tror kanskje jeg har bestemt meg for hva jeg skal være... Gardist.... DET er et sært yrke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå