Gå til innhold

brudebukett.pris?

Gjest Gjest_Hilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Hva ligger en brudebukett i pris på?

her er det sikkert store forskjeller. har hørt om den enkleste til 200 kr og dyre til 2000 kr.

Man kommer vel et stykke med 500 også hvis man holder det ganske enkelt?

hva koster din bukett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min kosta vel 200 kr, og blei lage på ca 15 min av meg sjøl. jeg er hverken blomsterdekoratør eller noe i den duren, men vart, og er fortsatt velldi fornøgd med den pr. dags dato.

en fordel med å ha en til å tre eller henge på armen er at du ikke blir så sliten i armen.

legger ved en link til hjemmesiden vår, og du kan se den under linken bryllluppet vårt...... (selfølgeli :sjenert: )

http://pic3.piczo.com/irenogfrode/

Skrevet

Brudebuketter koster vanligvis fra 500 til 2500.

Husk på at hvis du bestiller i butikk tar de gjerne arbeidspenger også.

Hvilke blomster hadde du tenkt på.

Jeg vet en god del om priser osv.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men liljer og roser, og evnt en eller to callaer er fint. med litt grønt, og kanskje brudeslør.

er jo så mye fint.

vil ha det i hvitt/grønt, eller lilla/grønt.

hva er dyrt og hva er billig. man kan jo lage en fin bukett selv også. den var fin den løperen din :)

Skrevet

Her i Bergen ligger prisene fra 2000,- - 4000,- hos de fleste blomsterbutikkene. Skal du ha noe veldig enkelt så er det gjerne billigere. Jeg betalte vel 2000,- for en nyydelig bukett, men det var i en butikk som ikke er blant de største kjedene.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg valgte også en butikk utenom de store kjedene, men den er ikke noe spesielt billig. Valgte også en relativt enkel bukett med bla hvite roser og brudeslør, men jeg hadde litt dråpeform på buketten.

Betalte ca 1.400 for buketten

Skrevet

Min bukett + 3 brystbuketter kostet 3000 kroner, og jeg var strålende fornøyd og synes den var verdt hver krone :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har bestillt bukett med bare roser , den koster 1800+150 for knapphullsblomst.

Vi skal reise vekk så lurer hvordan vi skal få den med uten å ødelegge den.

Kan nok ikke trykke den ned i kofferten. Hva gjør dere med bukettene, hva koster de å få de tørket?

Skrevet
Min bukett + 3 brystbuketter kostet 3000 kroner, og jeg var strålende fornøyd og synes den var verdt hver krone :)

Har du noe bilde av buketten din? Og hvilken nettside fikk du inspirasjon fra?

Hilsen nysgjerrig gjest :)

Skrevet

Min kostet 1800 kroner, og jeg sier som Arwen - den var verdt hver krone!

Skrevet

Min kostet 2600,- knapphullsblomstene kostet 150,- per stk

Det var verdt hver krone - blomstene var helt nydelige!!!

Skrevet

Min vennine betalte 1600 inkludert 4 knappehullsblomster

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva du skal ha. Tre calla i en favnbukett koster jo noe mindre enn en dråpeformet bukett med dyre roser hvor alt skal stiftes.

Det er en ganske stor jobb å lage brudebuketter

Skrevet

Kommer helt an på hvor i landet du bor. Prisnivået ligger en god del høyre i de større byene enn i de små. Selv betalte jeg 1600,- for en forholdsvis "stor" bukett i en småby på østlandet. Var omtrent halvparten av hva jeg hade måttet betale her ibyen.

Skrevet

Vi betalte 2275,- for buketten, 3 knapphullsblomster og en brudepikebukett som var lik min, men i miniformat.

Buketten min kan ses her!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Vi betalte 2275,- for buketten, 3 knapphullsblomster og en brudepikebukett som var lik min, men i miniformat.

Buketten min kan ses her!

Slett ikke verst pris, bra håndverk ser det ut til :) Veldig pen bukett.

Skrevet
Slett ikke verst pris, bra håndverk ser det ut til :) Veldig pen bukett.

Tusen takk, jeg synes selvfølgelig at den er verdens fineste :ler:

men ja, damen har brukt lang tid på buketten, for alt var bundet opp på nettingen. Veldig mange detaljer som ikke kommer så godt frem på bildet.

Jeg snakket med de på blomsterbutikken mandag etter bryllupet, var innom for å takke for at de laget så fin bukett, og hun sa de hadde lagt ned mye arbeid i bukettene og knapphullsblomstene.

De hadde aldri fått i oppdrag å lage en så spesiell bukett før kunne hun fortelle, bortsett fra til et moteshow. Men likevel hadde ikke den så mange detaljer.

Jeg hadde ingen problemer med å betale den prisen, for det er et praktfullt håndverk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...