Gå til innhold

Drittpreik

Anbefalte innlegg

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Jeg ønsker å starte en skikkelig møkkatråd..

Saken er den at jeg lurer på hva andre gjør når de tørker seg i rompa etter de har vært på do :sjenert:

Jeg f.eks, bretter papiret pent sammen ca tre ganger, så tørker jeg meg en gang for så å brette det enda en gang for en ny tørk, så ser jeg på pairet for å sjekke ståa.

Hva gjør dere? Bretter? Ser dere på papiret?

Videre har jeg hørt at når man drar ned spruter det (usynlig) bakterier opp fra do, det er derfor man bør lokke ned lokket før man drar ned, er det noen som vet noe om dette :sjokkbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ønsker å starte en skikkelig møkkatråd..

Saken er den at jeg lurer på hva andre gjør når de tørker seg i rompa etter de har vært på do :sjenert:

Jeg f.eks, bretter papiret pent sammen ca tre ganger, så tørker jeg meg en gang for så å brette det enda en gang for en ny tørk, så ser jeg på pairet for å sjekke ståa. 

Hva gjør dere? Bretter? Ser dere på papiret?

Videre har jeg hørt at når man drar ned spruter det (usynlig) bakterier opp fra do, det er derfor man bør lokke ned lokket før man drar ned, er det noen som vet noe om dette  :sjokkbla:

jeg å noen venninder av meg snakket akkurat om dette "fenomenet" på en fest :) (lite å prate om) :forvirret:

jeg bretter ikke papiret nei, liker det mer "fluffy" :sjarmor:

jeg for min del ser ALDRI på papiret.

Jeg har aldri bremse-spor i trusa for det ;)

reiser meg opp som regel når jeg trekker ned, liker ikke å bli blaut, :sjenert:

vist det spruter.(mener jeg)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Så på et program på discovery at det skvetter vann ca en og en halv meter. Jeg legger derfor bestandig på lokket

:mrgreen:

Skrevet

Jeg bretter. Klarer ikke å krølle, jeg får helt noia av det. Kan sjekke papiret hvis jeg har på meg ei lekker hvit truse, sånn for sikkerhets skyld, selv om jeg ikke har oppdaga bremsespor ennå...

Alt man legger ut om her inne altså. :forvirret:

Skrevet
Videre har jeg hørt at når man drar ned spruter det (usynlig) bakterier opp fra do, det er derfor man bør lokke ned lokket før man drar ned, er det noen som vet noe om dette  :sjokkbla:

Det stemmer. Etter jeg lærte dette, legger jeg alltid ned lokket når jeg trekker i snora og oppbevarer tannbørsten i et skap. Dråpene fra denne dospruten kan visstnok henge i lufta ei god stund etterpå også. Jeg er ikke hysterisk for bakterier, men akkurat bærsjeregn synes jeg er litt ekkelt. *grøss*

Skrevet

Jeg bretter.

Jeg har også hørt om det med vannspruten, så jeg lukker alltid dolokket, og sambo har fått streng beskjed om å gjøre det samme. Får helt noia av å tenke på tannbørster med dovannsprut på seg...

Skrevet

Bæsjeregn???? :overrasket:

Tror nok det er litt forskjell på å ha tannbørsten i samme rom som en do og bæsjeregn. Da ser jeg for meg... ja... bæsjeregn.

Blææh, nå tror jeg jeg flyr ut av denne tråden.

Skrevet

Bretter og titter. Lukker som regel ikke. (Tannbørsten er på badet, separat fra wc)

Krøller ved kun urin.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Bretter alltid, trodde det bare var barn under ti som krølla. Kikker ikke, men drar ned med åpent lokk.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet (endret)
Videre har jeg hørt at når man drar ned spruter det (usynlig) bakterier opp fra do,

Neida, usynlige bakterier er ikke farlige. Vær mer redd de du faktisk kan SE.

:Hehe:

Edit: skriveleif

Endret av Hedda Gabler
Skrevet
Neida, usynlige bakterier er ikke farlige. Vær mer redd de du faktisk kan SE.

:Hehe:

Edit: skriveleif

her er tydeligvis noen som ikke bryr seg om litt bæsjregn :overrasket:

Skrevet

Jaja, la bærsjregnet flomme og hølje ned, her står nemmelig dolokket som regel oppe, har lært ungene og brette - tannbørstene står fremme.........og "I couldn't care less about flying germs on my toothbrush" :ler:

Hverken jeg eller mine er hysteriske bakteriefanatikere, men praktiserer normal hygiene. Vi er jaggu ikke ofte syke heller.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg bretter og sjekker! prææhæhæhæ..

ble litt kvalm av bajseregnet :overrasket: iiik!!! huske å legge på lokket neste gang!

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg har alltid ned lokket etter at jeg har trekt ned siden jeg har katter som liker å drikke av dassen, men jeg har aldri ned lokket mens jeg trekker ned.. Jeg tenker sånn på at det kommer masse bæsjeregn på innsiden av lokket, og hvis du neste gang sitter på do og kommer borti lokket med gensern eller noe sånt.. 'æsssj!!

Skrevet

Jeg bretter og fluffer det litt opp. Tørker flere ganger og vasker meg der etterpå. Vil ikke ha noen inntørka bæsjebakterier i rompa hele dagen. Syns det er rart at det er så få (i norge) som vasker seg etter å ha bæsja på do.

Skrevet
Jeg bretter og fluffer det litt opp. Tørker flere ganger og vasker meg der etterpå. Vil ikke ha noen inntørka bæsjebakterier i rompa hele dagen. Syns det er rart at det er så få (i norge) som vasker seg etter å ha bæsja på do.

Jeg også urer på hvorfor vi ikke vasker oss bak etter å ha bæsja her i landet? Og hvorfor det ikke finnes bidet selv på hoteller? Har ofte besøk av utenlandske forretningsforbindelser, og de reagerer på dette.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Hvis jeg er hjemme går jeg alltid i dusjen og vasker meg etterpå. Har alltid Aco intimservietter i veska når jeg er ute. Synes også det er rart at så få i Norge vasker seg etter på ha vært på do. Det virker som om noen bruker et papir og smører det utover. :sjokkbla:

Skrevet
Bretter alltid, trodde det bare var barn under ti som krølla. Kikker ikke, men drar ned med åpent lokk.

krøller alltid, en stor krøll.. rat jeg aldri har tetta doen.. klarer ikke å brette, alltid redd for å komme borti da..

Skrevet

Jeg surrer det rundt hånda, da blir det en fin brettet haug. Og jeg ser på det etterpå...greit å sjekke om alt er som det skal!

Reiser meg opp før jeg skyller ned, men lukker ikke dolokket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...