Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Noen som har sett denne forestillingen på Chat Noir med Kåre Conradi og Marian Aas Hansen? Synes selv den var meget bra, morsom og bra musikk. Kåre er fantastisk og Marian ikke så langt etter
tøydukke Anna Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg har sett den to ganger og syntes den var like fantastisk begge gangene! Det var faktisk en skikkelig nedtur når forestillingen var slutt. Jeg tror jeg med glede hadde sett den igjen. De er utrolig flinke artister og i tillegg klarer de å være lite selvhøytidelige og morsomme. Dessuten er det jo en bonus at Tom Arild Hansen fra "Skal vi danse" er med som danser/korist.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Ja det eneste jeg hadde å si på forestillingen var at den sluttet for brått, og ikke noe ekstranummer Kåre Conradi som "italiener" er helt hysterisk. Han var ikke dum som franskmann heller
tøydukke Anna Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Helt enig, den italiener-scenen hans er helt fantastisk! Steppingen hans er slett ikke verst den heller, en liten og morsom overraskelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå