Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hvor mange her har vært forelska i lærern? Pleier lærere å skjønne sånt, eller går det an å holde det skjult?
Trampe Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Kan svare fra begge sider. Ja, jeg har vært forelska i læreren min. Det er helt vanlig, og går jo over (i de aller fleste tilfellene) Jeg er lærer, og merker fort at noen elever liker meg bedre enn andre. Men om man går inn for det klarer man sikkert å holde en forelskelse skjult...? Er du forelska i læreren din? Det ordner seg helt sikkert, sånt går over!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jamen det er jo flaut hvis han skjønner det da. Hva er best, nistirre på ham og late som ingenting, eller glo i bordplaten?
Trampe Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Det er ikke flaut i det hele tatt, hvorfor skulle det være det? Det er helt naturlig å være forelsket Men for å svare direkte på spørsmålet ditt, det er bedre å stirre i bordplaten enn å stirre på han. Jeg blir litt forstyrret når noen sitter og stirrer på meg, uansett hva grunnen til stirringen måtte være....
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 hei, jeg har vært forelska i to lærere. dette skjedde på videegående. og jeg har jobba litt i en barnehage og opplevde at en 6 årig gutt ble betatt av meg jeg var den eneste voksne som fikk klem av han hadde sittet hjemme en hel kveld for å lage armbånd til meg... at jeg var forelska i en lærer, var kanskje ikke så rart, de var jo kjekke unge menn som var bra forbilder... jeg tenkte at en sånn kjæreste vil jeg ha- som er sånn og sånn... ja, hva mer kan man si. sånn er livet!!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 og jeg har jobba litt i en barnehage og opplevde at en 6 årig gutt ble betatt av meg jeg var den eneste voksne som fikk klem av han hadde sittet hjemme en hel kveld for å lage armbånd til meg... ← Noter deg navnet og ta frem om 20 år
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Noter deg navnet og ta frem om 20 år ← hehe, god ide!!
Gjest Gjest_Beate_* Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Hvor mange her har vært forelska i lærern? Pleier lærere å skjønne sånt, eller går det an å holde det skjult? Jeg er forelska i læreren min nå, hun vet det og det er ikke noe å problem. Det gjør det enklere for meg. Jeg snakker ofte med henne og hun hjelper meg med alt jeg lurer på.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Ikke akkurat forelsket; men seksuelt tiltrukket, ja. Hadde mang en onanimaraton i ungdomsskolealderen der jeg fantaserte om hotte lærerinner. Et større problem var at den sto som en påle i timene deres...
camilla* Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Var forelsket i to lærere på videregående jeg. De skjønte det begge to ! Ikke flaut i det hele tatt, og de "ertet" litt tilbake også 1
Cata Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Joda, var nok det en gang eller to i løpet av ungdomsskolen, men tror ikke jeg ble avslørt. Og det gikk jo over etter noen uker/mnd. da. *mimre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå