Gå til innhold

Laptop-veske til sekk o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i en enkel og grei laptop-veske som man kan putte feks oppi en sekk? Altså ikke en vanlig veske for laptop men en sånn liten man kan bruke til å ha laptopen inni oppi en sekk eller lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de fleste bagasje forretninger har slike sekker! Gå i butikken og si at du vil ha sekk (jeg syns sekk er bedre, da man kan ha denne på ryggen, men de har nok laptop tasker også) hvor du kan ha plass til laptoppen din. Men du burde huske å si fra hvor stor laptoppen er, så du får stort nok rom til den! Kanskje det ikke gjelder alle sekker, men noen...

Skrevet
de fleste bagasje forretninger har slike sekker! Gå i butikken og si at du vil ha sekk (jeg syns sekk er bedre, da man kan ha denne på ryggen, men de har nok laptop tasker også) hvor du kan ha plass til laptoppen din. Men du burde huske å si fra hvor stor laptoppen er, så du får stort nok rom til den! Kanskje det ikke gjelder alle sekker, men noen...

Du er overalt i dag du? ;)

Jeg mener en sånn "veske" man kan ha laptopen i inni en annen veske, hvis du skjønner? Altså ikke en veske eller sekk for laptop og andre ting, men en sånn dings man kan ha bare laptopen inni slik at man kan ha den oppi en vanlig sekk liksom....

Skrevet
Du er overalt i dag du? ;)

Jeg mener en sånn "veske" man kan ha laptopen i inni en annen veske, hvis du skjønner? Altså ikke en veske eller sekk for laptop og andre ting, men en sånn dings man kan ha bare laptopen inni slik at man kan ha den oppi en vanlig sekk liksom....

jepp, jeg er overalt idag! har en sånn overaltdag idag. hehe...

AHA, da ble det litt værre. Kanskje gå på en stor computer sjappe, eller elektronikk sjappe, hvor de selger laptopper? Der burde det jo være mulig å finne beskyttelsefutteral (puh langt ord) til laptoppen... sett det i usa i alle fall :sjenert:

Skrevet

Det finnes sånne "second skins" som er fine når du skal ha maskina inni en annen veske eller sekk. De har det sikkert på forskjellige datautstyrsbutikker:-)

Skrevet

Jeg kjøpte en slik på en datautstyrsbutikk for et par uker siden. Tror den kostet 199 eller 299 (dårlig hukommelse).

Skrevet

eplehuset har second skins. disse er i hovedsak tilpasset macer, men det er flere som kjøper de til pcer også..

Skrevet

eplehuset har second skins. disse er i hovedsak tilpasset macer, men det er flere som kjøper de til pcer også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...