Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Heisann! Er litt nysgjerrig på hva slags parfyme andre liker og bruker :-) Jeg syns Lacoste pink er god!
Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg elsker Dolce & Gabbana Light Blue og Sergio Taccino (eller hvordan det skrives), den rosa\gjennomsiktige flasken. Husker ikke hva den heter for noe navn.
Sukkersøta Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Gucci (rush) rød flaske, helt firkanta. Ralph Lauren (eller hvordan det skrives) den lille blå/turkise flaska Vært borti en del av Escada også! MANGE GODE
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg lukta på svigermors parfyme idag, City Glam, og den var nydelig! Ellers bruker jeg Miami Glow og Oh! De Moschino til daglig. Euphoria fra Calvin Klein til fest.
Gjest Cosette Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Jeg elsker Dolce & Gabbana Light Blue ← Me too... Vanvittig god, ikke for påtrengende (selv om man kanskje ved en "feil" tar en dusj ekstra) Og "Alien" er veldig bra (husker ikke merke)
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Jeg bruker Versace Woman, CK Be og Laura, og i tillegg stjeler jeg Euphoria fra søster innimellom. Skal kjøpe meg sommer 2006-utgaven av CK One så snart jeg får råd.
Gjest Kanelia Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Jeg bruker Armani Mania, og synes den er veldig god. Og så har jeg lyst til å kjøpe meg Stella og DKNY Be delicious.
Lilith Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Jeg liker Green Tea fra Elizabeth Arden
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 jeg elsker Givenchy - very irresistible... den er kjempegod og ikke så vanlig heller. er ikke sånt at alle jenter lukter den siste escada parfymen. selv om jeg har noen av de og, fordi de er så gode
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Favorittene veksler stadig vekk, men for tida liker jeg følgende parfymer: Jean Paul Gaulthier Classique Burberry Brit Gucci Envy (den første!) Gucci Eau de Parfum (den brune) Narciso Rodriguez Donna Karan Cashmere Mist Sånn cirka.
Gjest Blanca Skrevet 8. september 2006 #13 Skrevet 8. september 2006 Jeg har ikke så mange parfymer, er så kresen, men de jeg har og bruker er: Jean Paul Gaultier Classique Lolita Lempicka Gucci II Chanel Allure Sensuelle
Jerle Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 Ralph Laurens Ralph. Ingen over ingen ved siden Jeg har sikkert minst 20 parfymer, men denne kommer jeg alltid tilbake til. Den er nydelig!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #16 Skrevet 8. september 2006 Lancome Miracle sin er helt vidunderlig!
latte Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 Cool Water fra Davidoff Cheap and chic fra Moschino J`adore fra Christian Dior
alvine Skrevet 8. september 2006 #18 Skrevet 8. september 2006 Dette er for tiden noen av favorittene: Euphoria fra Calvin Klein Tendenza for her fra Van Gils Happy fra Cliniqe Rush fra Gucci
*Emma* Skrevet 8. september 2006 #19 Skrevet 8. september 2006 Be Delicious fra DKNY En fra Kenzo som jeg ikke husker hva heter (flasken ser ut som et blad)
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #20 Skrevet 8. september 2006 Min yndlingsparfymer for tiden er Carolina Herrera 212 Sexy ... nydelig duft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå