Gjest Gjest_Kajsa_* Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hei! Et lite spørsmål til alle dere prøvere der ute... Jeg (vi) er nå i pp9, og jeg kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig... Uansett, forrige måned, altså pp8, var jeg SIKKER på at jeg ikke var blitt gravid, fordi kroppen hoppet over en eggløsning. Allikevel klarte jeg ikke å ikke håpe. Har alle det sånn? Jeg håper helt til mensen setter igang for fullt. Jeg håper gjennom vanvittige smerter; så lenge blodet ikke kommer, så er det fremdeles en sjanse... Er det jeg som er veldig optimistisk, eller er det vanlig å ha det sånn? -Kajsa-
Blueberry Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Det varierer sikkert fra person til person det som med alt annet, men ja, jeg tror nok det er ganske vanlig.
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Du er nok ikke alene om å klamre seg til halmstrå, selv om man egentlig vet at alt håp er ute... Mensen er en nedtur uansett
~Capricorn~ Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Jeg håper litt selv etter 40 pp jeg...
LindaL Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 det er nok veldig vanlig å ha det sånn ja,krysser fingre og tær for at alt skal klaffe for deg,,vi har det nok litt på samme måte alle inne her,men snart så skal vi nok hoppe over i gravid forumet vi o g skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå