Gjest Solsikke Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg skal flytte til bergen om halvannen måned, og leter etter leilighet. Jeg er derimot ikke så kjent, så jeg lurer på hvilke områder som er noenlunde sentralt? Jeg skal jobbe rett ved Torgallmenningen, så jeg vil gjerne bo maks 20-30 min. gåavstand derfra. Lurer også på om noen vet hvor det er best å sette inn annonse på at jeg ønsker å leie? BA, BT, eller Finn.no?
Gjest Ninakanin Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 sentralt blir på nordens, nøstet, sandviken, sentrum selvsagt, og oppover mot kalfaret
Gjest Ninakanin Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 du må baaare glede deg, bergen er fantastisk å bo i!!! Men husk støvler og regntøy! Paraply kjøper du her, hehe, ellers kan du stå i fare for å kjøpe en som ikke tåler vinden over torgalmenningen
Gjest Solsikke Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Gleder meg veldig! Har ca. 5 ødelagte paraplyer allerede. Stavanger er ikke så mye bedre nemlig
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Hei! Gå inn på www.gulesider.no , deretter på kart, og skriv "Torgallmenningen". Zoom ut et par-tre- ganger, så får du litt oversikt over gatene.. Mange utleiere kaller 40 min gange som "kort avstand" etc, så ikke alltid så lett når man ikke er kjent... Ville nok annonsert i BA.. en avis som leses av de fleste.. Og tror de er billigere enn BT. Og velkommen til Bergen!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 danmarksplass er også i gåavstand til torgallmenningen.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Ja. og Solheimsviken og Damsgård er helt fint. Skal du leie midt i byen eller på Nordnes, må du regne med å betale så det svir...
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 Gleder meg veldig! Har ca. 5 ødelagte paraplyer allerede. Stavanger er ikke så mye bedre nemlig ← Nei, det regner bare dobbelt så mye i Bergen som i Stavanger.
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 I tillegg til de nevnte vil jeg også anbefale deg å se nærmere på Nygårdshøyden, som også er nært. Gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå