Gjest Litt frustrert.. Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Er det noen som har noen gode tips for å få litt volum i håret? Har halvlangt hår, har spurt frisøren om dette så hun klipte det opp slik at det skulle bli mer volum. Synes bare det ser tynnere ut jeg! Har prøvd en del produkter som skal gi volum men har ikke truffet blink enda... Er så lei av å kjøpe så himla mange produkter. Badehylla har snart ikke plass til mere Det er litt fylde etter jeg har fønt det å slikt, men etter par timer er det like flatt igjen HJELP!!!!!!!
Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Itillegg til å føne det, kan du få maaaasse volum om du sprayer håret opp ned (bøyer hodet nedover)! Du bør bruke en god hårspray viss du vil det skal holde. Jeg pleier å gjøre det når jeg vil ha volum. Det blir kjempe lekkert!
Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 En annen ting du ògså kan gjøre er å tupere i bunnen, slik at det løfter seg. Så avslutter du med spray, denne metoden vil nok holde bedre!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Bruk tørrspray. Løft på seksjoner av håret og spray under liksom. Det blir kanskje en mer rufsete look, men det funker ihverfall med tanke på volum!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Kjøp en stor rundbørste (den største du finner, med metalltrommel, tror H&M har) og bruk den mens du føner håret, ha gjerne i volumskum først. Sammen med spray etterpå burde du få mer volum. Ha du fall/krøller du ikke vil føne ut kan du kjøpe føner med diffuser i stede, løft håret fra hodebunnen med taggene på diffuseren for volum i bunn.
Gjest Yzma Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Syns alltid jeg har mye volum i håret etter at jeg har dusja og tørka det..men det holder seg ikke sånn uansett hva jeg gjør. Pleier dere å ta mer spray/skum/ellerhvaderemåtebruke:P i håret utover dagen?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Er det ikke typisk: vi jenter er aldri fornøyd! Selv har jeg hår som får altfor mye volum, det står rett ut. Jeg er veldig misunnelig på dere jenter som har hår som ligger rett ned. Jeg ville oppsøkt en annen frisør som kan få til en frisyre som kler deg og hårtypen din bedre. Kanskje du bør klippe deg kortere feks.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Er det ikke typisk: vi jenter er aldri fornøyd! Selv har jeg hår som får altfor mye volum, det står rett ut. Jeg er veldig misunnelig på dere jenter som har hår som ligger rett ned. jeg også!! Håret mitt ligger sååå fint når det er litt vått, men så fort det er helt tørt, krøller og bølger og vrir det seg i alle tenkelige og utenkelige retninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå