Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Sitter her å hikker, òg så skjønner jeg ikke hvorfor jeg skulle hikke. Noen som vet hvorfor man hikker?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Refleks som henger tilbake fra fosterlivet? Spiser for fort? luft? Ikke godt å si
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Fordi noen tenker på deg har jeg hørt :icon_smile:
Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 (endret) Fordi noen tenker på deg har jeg hørt :icon_smile: ← Da må noen tenke voldsomt på meg når jeg drikker! Får noen ganger ekstrem hikke etter jeg har drukket en del! Alkohol altså! Endret 8. september 2006 av Lanyah
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Da må noen tenke voldsomt på meg når jeg drikker! Får noen ganger ekstrem hikke etter jeg har drukket en del! Alkohol altså! ← meg også!!!! hehe
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Jeg vet faktisk ikke hvorfor en hikker, men lurer også på det! Hikket konstant etter en kneoperasjon, tok så mye pinex forte at jeg hikket hele dagen lang, var umulig å få bort
Gjest bamsemums Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 (endret) Hikke skyldes ufrivillige muskelsammentrekninger i mellomgulvet. Årsaker Kortvarig hikke kan utløses av alkohol, kald drikke og hurtig matinntak. Hikke kan også oppstå like etter en operasjon. Langvarig hikke (hikke som varer i flere dager) tyder på en sykdom og kan skyldes: Sitat forkortet ihht KGs regler om materiale med kopirett. Dersom du ønsker å formidle noe fra et annet nettsted kan du gjerne legge inn en link. Mie (mod) Endret 8. september 2006 av Mie
Gjest gnu Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Da må noen tenke voldsomt på meg når jeg drikker! Får noen ganger ekstrem hikke etter jeg har drukket en del! Alkohol altså! ← Jeg ser en sammenheng her. Jeg får ofte en intens trang til å kontakte gutter som jeg liker i fylla. Kanskje de stakkars guttene hikker hele kvelden? Hikke er så kjedelig. I hvert fall hvis det skjer offentlig. Hilsen meg som har tilbrakt 10 minutter på et toalett i et utested en gang
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg ser en sammenheng her. Jeg får ofte en intens trang til å kontakte gutter som jeg liker i fylla. Kanskje de stakkars guttene hikker hele kvelden? Hikke er så kjedelig. I hvert fall hvis det skjer offentlig. Hilsen meg som har tilbrakt 10 minutter på et toalett i et utested en gang ← Jøss... Jeg fatter ikke hva som er så pinlig med å hikke. det er da helt naturlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå