Aster Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hipp hurra!!! I november åpner Indiska butikk i Trondheim ! Der har de mye fint til hus og hjem + klær da! Gleder meg til juleshopping !
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Heldige du! Noen som vet om Indiska har tenkt å komme til Vestfold? Jeg og vil!!!!!
Gjest lillelou Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hipp hurra!!! I november åpner Indiska butikk i Trondheim ! Der har de mye fint til hus og hjem + klær da! Gleder meg til juleshopping ! ← :hoppe: :hoppe: Åååååååå, u made my day! Elsker Indiska! <-----hoppemere
Knøttet Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 åh, jippy!! :hoppe: Hvor, hvor, hvor?!
Aster Skrevet 5. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2006 Ser de skal åpne nederst i Nordre, der det var en gullsmed før (blir vel omtrent rett over gata for Choco boco). Men, er det noen som vet når de åpner??? Skal være i november, men hvilken dato? Klarer ikke å finne info om det på Indiska sine nettsider heller.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Hipp hurra!!! I november åpner Indiska butikk i Trondheim ! Der har de mye fint til hus og hjem + klær da! Gleder meg til juleshopping ! ← Så kult,da vet jeg hvor jeg skal kjøpe julegaver.....og noe til meg selv
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Juhuuu! Har pleid å dra til København og Oslo og handlet villt på indiska der... Men det litt kjipe med at det kommer til Trondheim, er at da kommer jo alle til å ha disse tingene i husene sine. Men men, det er så mye fint og billig der at det får bare være
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Åpner den 16 hvis jeg ikke tar helt feil. Sendte mail til de for en stund siden shø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå