Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjipt å ha så innmarri liten familie... Jeg har møtt en type som har schvææær familie, og de møtes ofte, mens jeg har liksom "bare" min mor sånn i hverdagen.

Resten av familien er død, eller bor i utlandet. Jeg har en søster som er 10 år eldre enn meg, så henne ser jeg kun i høytidene. Og høytidene synes jeg er kjipe, alle har mange familieselskap å gå i, mens det har ikke jeg...

Føler meg på en måte litt ensom, og dette med at jeg har så liten familie gjør og at jeg kvier meg for å møte kjærestens familie. Hva har jeg å stille opp med liksom? Den dagen han skal møte min familie så er det bare en person å møte...

vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje jeg bare vil høre at jeg ikke er den eneste i verden som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg med din kjærestes familie. Ikke føl deg underlegen eller noe fordi du har liten familie. Nå får du jo en mer familie :) Vær glad for det. Er du deg selv, så blir de glad i deg og du i dem.

Vi er en middels stor familie, men min svoger har en liten familie. Vi har fra første stund tatt vel i mot han. Ble glad i han som den fine personen vi trodde han var.

Nå etter mange år har vi funnet ut at han i mange år har jobbet systematisk for og så splid i vår del av familien. Hjernevasket søstra mi rett og slett. Dette har ført til krangling i familien, uvennskap og bitterhet.

Nå tror min søster at alle motarbeider henne. At ingen bryr seg om henne og mannen og barna hennes. Alle tar alle andres parti.

Hvorfor har han gjort dette? Misunnelse fordi han ikke har så stor familie og så godt forhold til de få han har som hun har hatt.

Resultatet: En splittet familie :sur: Vi har ikke noen konkrete bevis, men vi vet det er sånn.

Så kos deg med hans familie, la dem få innkludere deg og gled deg over din nye familie. Lykke til :klem:

Skrevet

Kanskje er det ikke så mye trøst i dette, men det å være to store famiier blir fort litt trøttende. ;) Min samboer har en liten familie og det setter jeg litt pris på, for vi har mer enn nok med å forholde oss til alt som skjer på min side av familien. Hadde vi hatt enda mer familie å "ta oss av" i høytidene hadde vi ikke hatt mye tid til oss selv.

Kjæresten din kommer nok ikke til å tenke to ganger over at du har en liten familie, og du selv får jo en større familie nå. Skulle etterhvert deres foreldre komme overens kan dere jo feire en del sammen også.

Det er både positivt og negativt å ha stor familie. i stede for å bry deg om hva han vil mene bør du glede deg over at du muligens vil få en større familie gjennom ham

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...