Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har vært fullstendig avhengig av å putte noe rart i munnen under svangerskap??

Jeg var hekta på hvetemel med nr 2!!!

Oppdaget mitt behov ved en tilfeldighet i 7`ende mnd, og var etter det fullstendig addicted. På sykehuset fikk jeg en liten plastboks med mel av min kjære (denne smugspiste jeg) Da jeg kom hjem var behovet borte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, jeg fikk ikke det med meg, jeg...

Må være aldern... Takk for bemerkningen...

Skrevet

Da mamma skulle ha meg hadde hun dilla på peanøttsmør. Da hun skulle ha lillebror var hun hekta på hermetiske pærer... :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ha hatt dille på kålrabi å melk...ilag. det va litt sånn :tunge1:

Sjokoladehylla på butikken ha åg fått kjørt sæ. :ler:

Litle

Skrevet

Med førstemann var jeg hekta på appelsiner og klementiner. Ble temmelig frustrert hvis noe sånt ikke var i hus.

Nr to spiste jeg agurk... i massevis! :hoho:

Jeg har enda ikke merket noe behov denne gangen, men regner med at det dukker opp noe før eller siden :blunke:

8+1

Gjest *Perser*
Skrevet

Med første jenta mi hadde jeg lyst på leverpostei i 3lange mnd! Sunt og godt var det da... :P

Og etterpå var det sjokolade spiste sjokolade i lange baner hver dag, ikke sunt men veldig godt :roll:

Denne gangen har det heller vært sånn at jeg har nesten ikke lyst på noen ting.... har ikke lyst å spise kjøtt, blir kvalmen etter jeg har spist kjøtt.... ellers har nesten ikke lyst på mat, men er sulten men aner ikke hva jeg vil ha, eneste som går ned er reke smør brød! Altså hvit brød, smør (må være brelett) issalat, reker, litt dill, og sitron, også hardkokt egg av og til nam nam...

ellers må jeg tenke i mange mange timer hva jeg har lyst på til middag :-? Og tilslutt kommer jeg ikke på noe, og da må jeg lukke øyene og spise på ett eller annet hvis ikke så blir jg såååå dårlig... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...