Gå til innhold

kjøkken fra ikea med integrerte hvitevarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet? evt selv har bygd inn andre hvitevarer enn akkurat de man kjøper på ikea? tenker på komfyr, oppvaskmaskin, micro. kjøleskap skal vi ikke bygge inn, for jeg vil ha et dobbelt med isbitmaskin :sjarmor:

...dersom man må velge hvitevarer fra ikea for å få de integrert, er nok det det som avgjør at vi ikke velger kjøkken derfra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo standard størrelse på hvitevarer så kan ikke se noen hindring i å velge et annet merke.

Skrevet

Har Siemens komfyr og koketopp innebygd i IKEA kjøkken. Ikke noe problem. Har tidligere lest her på KG at mange ikke vil ha den innebygde oppvaskmaskinen fra IKEA. Jeg har den og er kjempefornøyd. Noen har skrevet at man ikke kan justere kurven opp og ned men det kan man. Syns den er super. Stille går den også.

Lykke til med valget

:)

Skrevet

Bare Micro som må kjøpes på Ikea. Jeg kjøpte hvitevarer andre steder, men fikk vite (hos Elprice faktisk!) at jeg ikke kunne kjøpe micro hos dem, fordi de har egne mål på denne hos Ikea.. Vet ikke hvorfor det er slik. Jeg har også amerikansk kjøleskap, og alle andre hvitevarer er integrert.. men bare micro fra Ikea.

Skrevet

oki, da er det jo slett ikke ille. jeg skal greie å leve med micro fra ikea ;)

(og jeg har ikke noe i mot whirlpool sine produkter, vil bare være sikker på at jeg har frihet til å velge, også med et kjøkken fra ikea :))

Skrevet
Bare Micro som må kjøpes på Ikea. Jeg kjøpte hvitevarer andre steder, men fikk vite (hos Elprice faktisk!) at jeg ikke kunne kjøpe micro hos dem, fordi de har egne mål på denne hos Ikea..

Jepp... bare micro...

Vi måtte levere tilbake vår micro - kjøpt på Elprice for en mnd's tid siden... kanskje vi har vært i samme butikk, gjest... ;)

Skrevet

Jeg har hatt integrerte hvitevarer fra IKEA whirlpool, men har byttet de ut med annet pga elendig kvalitet. Ikke noe problem! Stekeovnene er i standardstørrelse, og for platetopp er det jo bare å skjære til hullet i benkeplata så det passer. Kjøl/frys er jeg mer usikker på, om andre innbygningsskap passer i IKEA-skapene. Men vil tro det.

Skrevet
Har Siemens komfyr og koketopp innebygd i IKEA kjøkken.  Ikke noe problem. Har tidligere lest her på KG at mange ikke vil ha den innebygde oppvaskmaskinen fra IKEA. Jeg har den og er kjempefornøyd. Noen har skrevet at man ikke kan justere kurven opp og ned men det kan man. Syns den er super. Stille går den også.

Lykke til med valget

Og dermed fant jeg ut at det går å justere høyden i oppvaskmaskina mi og jeg får plass til middagstallerkene! Tusen takk! :)

Skrevet

Til gjest over.

Så fint at du fikk justert høyden på kurven i oppvaskmaskina. Ble glad for å kunne tipse.

Hilsen fra gjest som tipset.

Ha en fin kveld alle sammen

Skrevet
Jeg har hatt integrerte hvitevarer fra IKEA whirlpool, men har byttet de ut med annet pga elendig kvalitet.

Usj... Var alt i dårlig kvalitet? :(

Vi var og tegnet kjøkken på Ikea, og da hørte vi noen snakke om at de hadde Ikea-kjøkken og andre hvitevarer, og de passer ikke inn i Ikea-kjøkkenet...

Skrevet
Usj... Var alt i dårlig kvalitet? :(

Vi var og tegnet kjøkken på Ikea, og da hørte vi noen snakke om at de hadde Ikea-kjøkken og andre hvitevarer, og de passer ikke inn i Ikea-kjøkkenet...

...så lillesky har hørt at andre hvitevarer ikke passer i ikea-kjøkken...

hmmmm, det er ikke enkelt dette.

men nå var det jo en del her som svarte at de selv hadde ikea kjøkken med andre hvitevarer, så da burde det jo gå...

Skrevet

Vi tenkte ikke på at dette ikke kunne passe engang. Nå har vi bare integrert komfyr (oppvaskmaskin og kjøleskap er frittstående), men det har passet fint her.

Skrevet

Vi kjøpte integrert stekovn fra Beha, den passet ikke ordentlig inn. Toppen stanget i benkeplata... Har hørt om flere andre med samme problem...

Jeg var ikke fornøyd med oppvaskmaskinen. Det var den delvis integrerte. Der var det ingen muligheter til å slå ned tallerken rack, heve/senke overkurv eller andre ting.

Jeg hadde ikke valgt Ikeas hvitevarer en gang til... Ville funnet det jeg ønsket først og sjekket mål nøye... Ellers kan det fort bli mye knoting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...