*Stylish* Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 På en eller annen mirakuløs måte kan jeg ikke lenger se hvilke programmer som er åpne på oppgavelinjen. Jeg må bruke alt + shift for å skifte mellom programmene Det blir litt slitsomt i lengden. Noen som vet hvordan dette kan ordnes?
moon_angel Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Det høres ut som du bare har vært borti oppgave linja og dratt den litt langt ned sånn at du ikke ser den. Klikk helt nederst på skjermbildet ditt, altså klikk, hold og dra opp. Da burde du få oppgavelinjen din tilbake...
moon_angel Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 For å unngå at dette skjer kan det være lurt å høyreklikke på det grå feltet på oppgavelinja og merke av for Lås oppgavelinjen. Da har du ikke lov å flytte den rundt på skjermen.
*Stylish* Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 Oppgavelinjen er ikke problemet. Den er der, men når jeg åpner programmer vises de ikke på oppgavelinjen.
moon_angel Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Ja, da var det jo litt verre..... Hmmmmmm.....
*Stylish* Skrevet 9. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2006 Har du prøvd ein omstart? ← flere ganger.. noen andre som har en løsning?
Crash Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
*Stylish* Skrevet 9. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2006 Kanskje dette hjelper? http://itpro.no/supportforum.php?act=ST&f=4&t=35797 Eller så kan du kanskje prøve punkt nr. 3 her: http://www.petermartinconsult.supanet.com/...ows/taskbar.htm Jeg vet ikke om det virker da.. Lykke til ← Første linken hjalp. Tusen takk!
Crash Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå