Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke særlig morsomt lenger, synes jeg. Platte, flaue poenger, nesten pinlige pauser...

Greit det, Eric og Kelso er borte. Og det er jo synd. Men det alene kan da ikke gjøre SÅ stor forskjell. Og han nye deiliggutten som har blitt sammen med Donna, han er jo bare en dårlig kopi av Kelso..?

Skuffende.

Flere som har sett det nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Det var bedre før ja. De burde begynne å sende de eldste igjen snart :)

Skrevet

Oi, har ikke sett på det på evigheter. Hvorfor er Eric og Kelso borte?

Skrevet

Savner Eric og Kelso, jeg. :( Serien er ikke den samme uten dem..

Virvel: Eric er ihvertfall borte fordi han reiste til Afrika i forbindelse med utdannelsen hans.

Skrevet

Så innmari teit. Hater når de på død og liv skal fortsette en serie selv om hovedpersonen blir borte. Hva med å legge ned serien i stedet for å fortsette med sånne lite kledelige dødskramper. :roll:

Skrevet
Så innmari teit. Hater når de på død og liv skal fortsette en serie selv om hovedpersonen blir borte. Hva med å legge ned serien i stedet for å fortsette med sånne lite kledelige dødskramper. :roll:

Fullstednig enig, jeg var i sjokk da jeg satte meg ned for å se på serien igjen. Jeg likte Eric og uten han kan det være det samme med hele serien. Hater det, hater det........ :frustrert:

Skrevet
Fullstednig enig, jeg var i sjokk da jeg satte meg ned for å se på serien igjen. Jeg likte Eric og uten han kan det være det samme med hele serien. Hater det, hater det........ :frustrert:

er han ikke borte bare en liten stund? Kommer han ikke tilbake??

Skrevet

Jeg har hørt han og kelso kommer tilbake på sesongavslutningen. Har ikke giddet å se en eneste episode av denne, da.

Men hva skjedde ved sesongavslutning 7? Husker hyde kom til et motell hvor muligens jackie og kelso hadde seg? Svar :D

Skrevet

Er ikke Kelso med mere? Åj ... jeg har ikke sett så mange episodene, men det hadde jeg ikke tenkt over engang ... ops, litt kinderegg, ja! :rodme:

Han nye, som jeg ikke husker navnet på, som har blitt sammen med Donna liker jeg ikke. Han ser jo så mye eldre ut enn de andre, han ser ikke naturlig ut sammen med de! Og så er han sååå Eric kopi ... og ikke er han noe morsom. Nei, That 70's show var mye, mye, mye bedre før! *sukk*

Skrevet

Blir ikke det samme uten Eric og Kelso nei. Skulle se på det her om dagen og ble skikkelig skuffa! =(

Skrevet

Han nye er den mest crappy skuespillern.

Skrevet

synes alle har tapt seg, kjedelig og oppbrukt.

og han nye er bare (i mangel av bedre ord: ) _blæh_.

hvorfor er alle i kjelleren og huset til eric når eric er borte?

Skrevet
synes alle har tapt seg, kjedelig og oppbrukt.

og han nye er bare (i mangel av bedre ord: ) _blæh_.

hvorfor er alle i kjelleren og huset til eric når eric er borte?

:ler: av den siste kommentaren din! Fordi det minner om en blanding av the sims (frekkaser som tar seg til rette) og da folk bodde nedi byen og ikke var hjemme, men vennene SKULLE på besøk og tok seg inn vinduet!

• 2 uker senere...
Skrevet

Og han KOM hjem i siste episode. Hurramegrundt og lykkelig avslutning nyttårsaften 79/80 ^^

Og nå sendes gamle episoder og jeg kan igjen sikle på Hyde :icon_smile:

Skrevet
Og han KOM hjem i siste episode. Hurramegrundt og lykkelig avslutning nyttårsaften 79/80 ^^

Og nå sendes gamle episoder og jeg kan igjen sikle på Hyde  :icon_smile:

:Nikke: Kjempefin avslutning! Og nå kommer de i reprise, så jeg koser meg atter en gang. Blir aldri lei! :ler:

Skrevet

Koser meg skikkelig med TV fra 15:45 til 18:00, og da spesielt siden 70's show har begynt fra nytt av.

Gjest Anerikke
Skrevet (endret)

Helt herlig serie! Er så glad de startet på nytt igjen! :klappe:

Endret av Anerikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...