Gjest Tigerjente Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Det skal være en messe i oslo ett sted den 7oktober, sikkert 8.og, men jeg er ikke sikker. Dette er en velvære/kosmetikk messe. Noen som vet noe om den, evt har link til hjemmeside?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Tror denne messen skal vere hele den helga, og søndag er den open for "vanlige" folk, mens de andre dagen for bransjefolk, tror jeg. Koster 135 eller noe lignende for studenter. Er i Oslo spektrum. Har planer om å dra, virker spennende!
Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg har aldri vert på en messe før...! Hvordan fungerer det...? Det virker spennende!
Gjest Tigerjente Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Vi har fått tilbud gjennom skolen. Noen i klassen min skal være med å style opp noen til en konkurranse som finalen skal være den helgen. Men, hvis jeg skal gå må det planlegges, spesielt siden jeg har en liten gutt. Noen som vet hva det heter?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Her kan du lese mer om den http://www.oslospektrum.no/health-a-beauty...47094-2516.html
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 Jeg har ikke helt skjønt hva som skjer på denne messa... kan noen fortelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå