Gå til innhold

Italiensk Hennig Olsen is

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikke
Skrevet (endret)

Noen som har sett denne i noen butikker i det siste? De hadde den ihvertfall på Meny før, men de har ikke hatt den der de siste månedene, og har aldri sett den i andre butikker. Den var jo så god!

Endret av Nevdulinien
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den på Eurospar.

Skrevet

De har den på "min" Meny her i Oslo (kjøpte i dag!), og jeg så den på Meny i Larvik i sommer... Så det burde være mulig å ta den inn der du bor - Meny har visst nemlig et sentralt register for hvilke varer de kan ta inn. Står ikke det du vil ha på lista, får du dem ikke til å ta det inn heller... Har ihvertfall vært sånn med andre varer jeg har spurt etter. Men ettersom isen tydeligvis er med bør det gå bra!

Gjest Solsikke
Skrevet (endret)
De har den på "min" Meny her i Oslo (kjøpte i dag!), og jeg så den på Meny i Larvik i sommer... Så det burde være mulig å ta den inn der du bor - Meny har visst nemlig et sentralt register for hvilke varer de kan ta inn. Står ikke det du vil ha på lista, får du dem ikke til å ta det inn heller... Har ihvertfall vært sånn med andre varer jeg har spurt etter. Men ettersom isen tydeligvis er med bør det gå bra!

Kanskje den har solgt for dårlig her da, siden de ikke har den lenger. Så du mener at hvis jeg spør om de kan ta den inn igjen, så gjør de kanskje det?

Det heter forresten Hennig Olsen...

Ops, det visste jeg faktiskt, men jeg gikk lenge og trodde det het Henning Olsen is, og det henger fortsatt igjen... har rettet det opp i headingen nå.

Endret av Nevdulinien
Skrevet

Mener du Gelato Italiano? De har iallefall tilbud på den på Ultra nå :)

Gjest Solsikke
Skrevet

Yes, det er den jeg mener. Supert, kanskje jeg tar meg en tur på Ultra da. Ikke så langt unna! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...