Lillebi Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Vi ønsker å bo sentralt, nærme torget i Bergen. (Torgallmenningen?) Er det noen her som kjenner til disse to hotellene som kan anbefale et framfor det andre? (Og hvorfor?) Valget står mellom Scandic city eller Clarion Admiral. Prisen er omtrent det samme, så det er ikke så viktig (Scandic er noe rimeligere, men lite forskjell). Er Clarion Admiral mye bedre standard, og mye mer sentralt enn Scandic, velger vi det. Er beliggenheten hipp som happ, standard greit nok begge steder ender vi opp med Scandic. Prøvde jo å høre med begge hotellene jeg da, men de roser jo veldig mye seg selv så det er ikke så lett når en ikke er kjent i Bergen. (Jeg klarer ikke å se for meg gangavstand og hva som er sentralt i byen ut i fra kart).
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Har du adressene til de to hotellene? (Det er så mye hoteller i byen at jeg ikke husker hvem som heter hva.)
*Ariel* Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Aner ikke hvor Scandic city er, men admiral er veldig bra. Hadde bryllupsnatten der på vanlig rom, veldig bra.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Scandic er nok "nærmere" byen, men du har utsikt fra admiral.Begge to er midt i sentrum, though.
Lillebi Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 Scandic: Håkonsgt. 5-7 Admiral: C. Sundtsgate 9 Og begge to er i like grei avstand fra Klostergarasjen? (jeg kan ikke gå langt..)
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Klostergarasjen ligger midt i mellom disse hotellene, litt nærmere Admiral. Begge hotellene er sentralt plassert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå