Gjest FADDER Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Vi har et Plan-fadderbarn, men nå lurer jeg litt på om jeg skal si opp den ordningen. Jeg vil jo fortsette å gi hjelp, samme sum i året som jeg bruker på Plan men lurer på om jeg heller skal gi litt nå og da i stedet. Det skjer jo katastrofer rundt i verden og det er kanskje greit å gi når det skjer noe, men det er jo også viktig å gi "grunnleggende" hjelp, ikke bare "brannslokking". Eller så har jeg lyst til å bytte over til en organsisasjon som ikke er så tett knyttet opp til ett barn (selv om fadderpengene våre går til hele samfunnet og ikke spesifikt til fadderbarnet vårt). Har noen et forslag? Og hva skjer med fadderbarnet vårt om vi sier opp avtalen, får h*n raskt nye fadder tro? Noen meninger? Noen forslag? (Og det må være livssynsnøytralt, ikke noe religiøst)
Gjest Merethe75 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Ja, jeg har ett godt forslag Miner er en av de største problemen vi har i verden idag! Norsk Folkehjelp driver å rydder miner, og trenger blandt annet penger til opplæring av mine-hunder! Et genialt konsept! Sjekk www.folkehjelp.no
Gjest FADDER Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Takk for tipset Merethe75, dette skal jeg sjekke opp med en gang!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Vi er faddere i sos barnebyer. Der kan du velge om du vil være fadder for et enkelt barn eller for en hel barenby
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå