Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 (endret) Jeg bruker, rens, lotion og fukt. Og masker selfølgelig og skrubb. Men jeg trenger et tilleggsprodukt inni mellom daglige pleien. Hva skal jeg bruke?... Noen anbefalinger?... Er veldig fornøyd med A- vitaminserum fra Dûve, men de har ikke noe sånt innen MD Form., isåfall er det for de "eldre". Jeg prøver å holde meg til bare MD Form. nå. Òg Declèor da... Endret 8. september 2006 av Lanyah
Gjest Tanita Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hva slags type tillegssprodukt tenkte du på? Øyekrem?
Gjest Lanyah Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Nei, ikke øyekrem. Det har jeg! Tenkte på noe som kan gi glød til huden, fjerne urenheter, porer osv., om du skjønner? Altså noe jeg kan ta på før fuktighetskremen.
Gjest Tanita Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Ok, du vil ha et serum/fluid for å ha under dag/nattkremen! Vet at Decleor har kjempegode serum! Fine flakonger på de også. De er med eteriske oljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå