ZINA Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, Jeg har hørt at det er nå mulig å ringe gratis fra internett til fasttelefon "utlandet", men vet ikke hvilket program som må installeres. Jeg har søkt litt på nettet, men får ingen treff kun fra pc til pc. Vil være takknemlig om noen kan svare på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 sjekk ut denne http://www.voipbuster.com/en/index_splash.html her kan du ringe gratis. koster 80kr i kreditt da kan du ringe masse , helt gratis de første 120 dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 www.skype.com. Tror man må betale litt (veldig billig!) for å ringe til fasttelefon, men det er gratis fra data til data. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZINA Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg har installert 2 programmer som heter FreeCall og voipbuster, men jeg får ikke snakket mer enn 5 minutter hver gang jeg ringer. Hvorfor reklamerer de om gratis telefon til noen bestemte land når man ikke kan snakke mer enn 5 min? Kjenner dere til andre måter å ringe på fra pc til fast telefon gratis så vil jeg sette pris på tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå