Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 En kollega og jeg har flørtet lenge over msn osv. Endte med vi begynte på et forhold som ikke skal ha noen forpliktelser. Selvfølgelig har jeg klart kunststykket å bli mer betatt enn jeg trodde (les:planla) jeg skulle bli. Han er noe eldre enn meg.. Jeg har egentlig ikke noe ønske om å ha noe seriøst med ham, men er bare så utrolig nyskjerrig på hva han føler for meg. Dere mannfolk: Hvis man har sex, og til og med gjør "en ekstra innsats" for å kunne treffes (og tilbringe natta sammen), er utrolig kosete før /etter /under "akten", og nesten ikke har lyst til å gå når han må... Kan det være noe mer enn at han bare er kåt på meg? Eller er det bare at han er en kosete person? Slår tanken fra meg hele tiden (at han kanskje er litt ekstra betatt han og), men så gjør han ting som får meg til å tenke at det er noe der. Sånn type;, holde rundt meg og puste inn/lukte i håret/nakken og hviske hvor mye han har kosa seg osv.. Nå har jeg fortalt han hva jeg føler. Og han svarte at han ikke har det sånn.. men så kom et merkelig utsagn: At han er ganske trygg på følelsene sine fordi jeg bor såpass langt unna, og at jeg skal bytte jobb.. Men hva i huleste har det med saken å gjøre? Han kan vel ikke skru av følelsene fordi det ikke passer der og da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 En kollega og jeg har flørtet lenge over msn osv. Endte med vi begynte på et forhold som ikke skal ha noen forpliktelser. Selvfølgelig har jeg klart kunststykket å bli mer betatt enn jeg trodde (les:planla) jeg skulle bli. Han er noe eldre enn meg.. Jeg har egentlig ikke noe ønske om å ha noe seriøst med ham, men er bare så utrolig nyskjerrig på hva han føler for meg. Dere mannfolk: Hvis man har sex, og til og med gjør "en ekstra innsats" for å kunne treffes (og tilbringe natta sammen), er utrolig kosete før /etter /under "akten", og nesten ikke har lyst til å gå når han må... Kan det være noe mer enn at han bare er kåt på meg? Eller er det bare at han er en kosete person? Slår tanken fra meg hele tiden (at han kanskje er litt ekstra betatt han og), men så gjør han ting som får meg til å tenke at det er noe der. Sånn type;, holde rundt meg og puste inn/lukte i håret/nakken og hviske hvor mye han har kosa seg osv.. Nå har jeg fortalt han hva jeg føler. Og han svarte at han ikke har det sånn.. men så kom et merkelig utsagn: At han er ganske trygg på følelsene sine fordi jeg bor såpass langt unna, og at jeg skal bytte jobb.. Men hva i huleste har det med saken å gjøre? Han kan vel ikke skru av følelsene fordi det ikke passer der og da? ← Han tenner på deg, nyter sexen dere har. Kurtiserer deg ved å gjøre en ekstra innsats som du kaller det. Han liker deg, nyter deg og situasjonen. Det er et kvantesprang fra å nyte til å utnytte for å si det sånn........ Hvis det er akkurat det han føler og han setter pris på å føle det akkurat sånn og har muligheten til å føle det sånn (som dere har det nå), ja da har han vel kontroll på følelsene sine da............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 hm... ja.. Vet ikke om jeg ble noe klokere jeg Vil nå ikke si at han utnytter meg, da hadde det vel vært han som tok intiativet. Heller ikke skulle det vært nødvendig for ham å kurtisere meg på noe som helst måte, igjen; siden det er jeg som tar intiativet (ikke at han er uvillig da). Nei, det er vel her aldersforskjellen kommer inn. Han er flinkere enn meg til å skille følelser fra nytelse.. Eller noe sånt Så det er kanskje det han mente med at han har kontroll på følelsene. Han vet det ikke skal bli noe mer, og synes det er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå