Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare interessert i folks syn på høy panne. Selv har jeg det, og da jeg hadde vanlig hår, så jeg skallet ut med sideskill, egg ut med midskill, og håret var for tynt til å lage sidelugg. Altså er håret mitt i sitt ess nå. Men det er nå for kort til å gå med nede ennå, så jeg har funnet fram et hårbånd. Da blir håret dradd bakover, og volumisert bak. Tror jeg trives med det, men hårfestet er min sperre! Er det virkelig så grusomt med høyt hårfeste?

Det er ikke så høyt som hun Tyra, men ikke langt unna.

Alt en skal bekymre seg for :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke så ille. Tyra ble kjent for sin lange panne faktisk. Hun påstår at det er derfor hun ble supermodell. Kjør på nå Tove Lie. :sjarmor:

Skrevet

Tove skal bli top model nå, ka? :sjarmor:

Dette er jo pga eneste måten jeg føler meg vel på er med hårbånd, så jeg må vite om det ser ut, før jeg går rundt med samme sveis i et halvt år :hår:

Skrevet

Jeg har verre høyde på hårfestet enn hun Tyra, og ser virkelig ikke klok ut med håret oppsatt. Med tiden så blir man vel vant til det meste. Jeg ser vel egentlig ut som en alien, men det kunne vel vært verre ting å slite med her i livet. Gidder virkelig ikke å bekymre meg for det, og blir det for plagsomt så kan jeg vel alltids anskaffe meg en eller annen slags parykk å hive opp på skolten. :tommelsmil:

Skrevet
Jeg har verre høyde på hårfestet enn hun Tyra, og ser virkelig ikke klok ut med håret oppsatt. Med tiden så blir man vel vant til det meste. Jeg ser vel egentlig ut som en alien, men det kunne vel vært verre ting å slite med her i livet. Gidder virkelig ikke å bekymre meg for det, og blir det for plagsomt så kan jeg vel alltids anskaffe meg en eller annen slags parykk å hive opp på skolten.  :tommelsmil:

Aliens er søte! :Hehe:

Utrolig at det enten skal være galt med høyt eller lavt. Er det høyt, er du en gammel mann med viker, og er det lavt er du sammentrøkt. Hvor er det perfekte hårfestet? :klø:

Skrevet
Aliens er søte! :Hehe:

Utrolig at det enten skal være galt med høyt eller lavt. Er det høyt, er du en gammel mann med viker, og er det lavt er du sammentrøkt. Hvor er det perfekte hårfestet? :klø:

Eh, midt i mellom høyt og lavt?

Skrevet

De er kjempepene ja, men annerledes tryner enn det jeg har :P

Jeg får vel bare godta panna mi som den er. Enten det, eller skaffe meg tupe til den :ler:

Skrevet

Det er søren meg ikke så mye bedre med innmari kort hårfeste :frustrert:

Har vurdert å bruke barbermaskina på et felt i panna! (Men det blir vel helst ikke så pent det heller...?)

Gjest StoreSky
Skrevet

Nei det er mye man skal bekymre seg over...Men jeg har høyt hårfeste jeg også, var ikke klar over det før noen påpekte det - og fikk IKKE inntrykket av at det var "bra" med høy panne.....*snufs*

Skrevet
Nei det er mye man skal bekymre seg over...Men jeg har høyt hårfeste jeg også, var ikke klar over det før noen påpekte det - og fikk IKKE inntrykket av at det var "bra" med høy panne.....*snufs*

Samme her! Skjønner ikke folks behov for å påpeke ting ved utseendet mitt. Sånn med et litt sloppy smil "Heh. Du har faktisk litt høy panne du. Heh. Du har faktisk litt brede skuldre du! Heh! Du er faktisk ganske lav du!"

Tar det ikke positivt, nei. Det sies jo på en så ekkel hoverende måte. "jeg har ikkeee deeeeeet *stolt*" sier de :overrasket: Folk!

Gjest StoreSky
Skrevet

Nemlig! JEG går da ikke rundt til andre og påpeker, åå du er litt høy du lizzzm, oj man kan se knokklene dine, guud så smal du er -man ser jo ikke midjen engang!

Pss...høy panne er tegn på høy intelligens og dessuten er ikke vi aper heller! og ikke er vi neanderthalere heller...ERGO høy panne=sivilisert

Skrevet
Pss...høy panne er tegn på høy intelligens og dessuten er ikke vi aper heller! og ikke er vi neanderthalere heller...ERGO høy panne=sivilisert

Hurra! Da er det håp for meg og den høye panna mi allikevel da.. :)

Skrevet
Nemlig! JEG går da ikke rundt til andre og påpeker, åå du er litt høy du lizzzm, oj man kan se knokklene dine, guud så smal du er -man ser jo ikke midjen engang!

Et tegn på høy intelligens? :ler: Hva slags andre tegn til høy intelligens finnes, foruten om at man gjøre det utmerket på intelligenstester og ellers klarer seg bra i livet?

Skrevet

Det fikk vi høre av en lærer en gang, høy panne = intelligent. Så kom en av mine klassekamerater med denne fine kommentaren til meg: "da må du jammen være smart da, Anneli!" :forvirret:

Plages egentlig ikke så mye av å ha høy panne, er mer irriterende at jeg har litt viker sånn at det ser dumt ut å dra håret bakover. :sjenert: Man finner visst alltid nok av negative ting med seg selv.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Høy panne har blitt regnet for å være positivt. Adjektivet "lavpannet" referer jo til noen som er dumme eller sneversynte.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Tror neppe det har blitt bevist noen sammenheng mellom høy panne og høy intelligens. Men en trodde det før i tida. Hitler likte høye panner, mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...