Babyface Skrevet 13. januar 2003 #1 Skrevet 13. januar 2003 Har jeg større sjanse for å bli gravid dersom min mann bruker boxershorts istedenfor ordinære truser? Ja, skjønt du vil ha enda større sjanse dersom han ikke har noe på seg i det hale tatt. Hva er den enkleste måten for å finne ut om jeg er gravid? Ha sex kun en gang i året. Når jeg føler meg kvalm, hvordan vet jeg om det er p.g.a. svangerskapet eller om det er vanlig magesyke? Dersom det er magesyke, vil du bli bedre etter hvert. Siden jeg ble gravid har jeg fått større bryster, større rumpe og bena har est opp. Er det noe som i det hele tatt blir mindre under et svangerskap? Ja, urinblæra. Siden jeg ble gravid har jeg en umettelig hunger etter løkringer etter at jeg har lagt meg om kvelden. Er dette normalt? Vel, det kommer helt an på hva du gjør med dem… Min hustru er gravid i femte måned og hun er så sur enkelte dager at det er uutholdelig... Ja? Og hva er så spørsmålet…? Jeg går på svangerskapskurs, og der sier læreren at det ikke er smerte jeg kommer til å kjenne under fødselen, men trykk. Er dette riktig? Ja, på samme måten som man kan si at en tornado er en svak luftstrøm. Jeg er blyg av natur. Når jeg skal føde, hvem er det da som vil komme til å se meg der jeg ligger i en kanskje ikke så delikat positur? Bare autorisert personell -- leger, sykesøstre, fotografer, blomsterbud, rengjøringspersonale, journalister etc. Finnes det noe alternativ til brystpumper? Ja, babyens munn. Hva betyr det at et baby er født med tenner? Det betyr at den ferske moren bør tenke nøye gjennom det med amming. Hvilket tidspunkt er det beste for å avvenne babyen på brystmelk? Når du oppdager bitemerker. Kan en mor bli gravid mens hun ammer? Ja, men det er mye enklere dersom man legger babyen først slik at du er alene med din mann. Hva er kolikk? En påminnelse til de ferske foreldrene om å bruke prevensjon. Jeg ble far til et nydelig guttebarn onsdag i forrige uke. Når vil min kone føle seg pigg igjen? Når barnet er ferdig med gymnaset.
Gjest Zalomine Skrevet 14. januar 2003 #4 Skrevet 14. januar 2003 Når jeg føler meg kvalm, hvordan vet jeg om det er p.g.a. svangerskapet eller om det er vanlig magesyke? Dersom det er magesyke, vil du bli bedre etter hvert. Men når jeg er kvalm nesten hver morgen (eller i alle fall i snitt et par uker i måneden) i 4-5 år (inkludert et par år som jomfru), hva i all verden er det DA? (ja, reelt sett er egentlgi et faktum for meg, men jeg mente ikke å stille sprøsmålet, det bare falt ned i hodet mitt da jeg leste dette her og smilte for meg selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå