Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg har hørt at det har kommet en helt ny type smokk. En som er helt annerledes utformet og som ikke påvirker tannstilling o.l. Noen som har hørt om denne? Og evt. vet hvor man man få tak i den?
Gjest Emera Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 (endret) Denne? Så et innslag om den på God Morgen Norge for litt siden. På samme side er det en navnegenerator. Jeg fylte ut, og fikk se at datteren min helst skulle hete Flettfjid... Endret 8. september 2006 av Emera
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Der var den der, jo! Tusen takk for hjelpen!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Denne? På samme side er det en navnegenerator. Jeg fylte ut, og fikk se at datteren min helst skulle hete Flettfjid... ← Mine skal hete Mons Ivaj og Liv Gjete
La Guapa Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Denne? Så et innslag om den på God Morgen Norge for litt siden. På samme side er det en navnegenerator. Jeg fylte ut, og fikk se at datteren min helst skulle hete Flettfjid... ← Vår lille elskling skulle også hete flettfjid Dere skulle vel ikke tilfeldigvis være fra Trondheim, dere også.
la Flaca Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Mine skal hete Mons Ivaj og Liv Gjete ← Tjond og Siji!
Karen Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 Tjond og Siji! ← Nils Ajne og Tjine her
Gjest Emera Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Vår lille elskling skulle også hete flettfjid Dere skulle vel ikke tilfeldigvis være fra Trondheim, dere også. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå