Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg fatter det ikke. Dette er det første jeg tenker på når jeg står opp og når jeg legger meg. Ordentlige abstinenser og vann i munnen! Men de har så lite utvalg! Vet det er santa maria, og alt jeg trenger er brødene, naturell yoghurt og dipmix. Denne husker jeg jo ikke navnet på. Den er i tikka masala-boksen iallfall.. Raji? Raja? Hmm. Noe slikt. Hvilken butikk er det mest sjanse for at jeg finner det her? Meny?
Nilma Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 (endret) Den dipen du tenker på er nok raita. Finnes som du sier i pose (tror Santa Maria har, så finner du naanbrødene, finner du nok dipen), men er veldig enkelt å lage selv; finhakket agurk, yoghurt, salt, pepper og gjerne litt fersk mynte (kan sløyfes om du ikke får tak i). Noen tomatbiter i tillegg er en god variant. Endret 8. september 2006 av Nilma
Shoegal Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Den dipen du tenker på er nok raita. Finnes som du sier i pose (tror Santa Maria har, så finner du naanbrødene, finner du nok dipen), men er veldig enkelt å lage selv; finhakket agurk, yoghurt, salt, pepper og gjerne litt fersk mynte (kan sløyfes om du ikke får tak i). Noen tomatbiter i tillegg er en god variant. ← Spisskummen (krydder) er også godt i raitaen
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Takk for tips, men jeg er veldig enkel i matveien. Bare brødet, yoghurten og raita Er dette Meny-typisk funn? Da må jeg opp på Trekanten bare for å få meg noe snacks jo :D (til kristiansandere, finnes det andre menyer her i by?)
gard Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Hei De har utvalg av raita mixer og naan brød hos min lokale Ultra butikk. Prøv også poppadums forresten. Men jeg synes ikke disse kjøpe naan brødene er så gode...sjekk heller om en indisk restaurant har en take-away mulighet
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Ultra? :klø: Jeg elsker kjøpebrødene!
Shoegal Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Glem Ultra, bra butikk, men den finner du ikke i Krs... Meny: Grim, Vågsbygd (Kjosbukta) og Albert (forbi bomstasjonen på Bjørndalssletta). Mega har jo også godt utvalg; Vågsbygd, Kvadraturen og Lund. Og Maxi Lund skal være bra. Men du; hjemmelaget raita smaker best, altså
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Men nå har jeg vært helt til trekanten i dag og kjøpt brød og raitakrydder Nå står ovnen på! Bli varm, BLI VARM! I need my fix!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå