Karamba Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Vi skal på kino i helga. Lurer på å gå og se United 93? Noen som har sett den? Er den bra?
TheHairyToothfairy Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes den var veldig bra. Men det kjipe er jo at man vet åssn den ender
Karamba Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes den var veldig bra. Men det kjipe er jo at man vet åssn den ender ← Ja, sant nok....
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes også den var veldig bra. Veldig autentisk når det brukes ukjente skuespillere osv. Føltes nesten som om det var en dokumentar for man var liksom bare "med" og overvar det hele.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Utvilsomt en film man husker.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Jeg har sett den, og jeg syns den ble bra etter hvert. Men jeg syns det ble kjedelig de første 30 minuttene eller så, og sitte og se på tre kaprere kikke nervøst på hverandre, og alt det kaoset i flytårnet og diverse andre steder. Det er klart det var kaotisk i virkeligheten, men de kunne brukt litt mindre tid på det i filmen og kommet til saken. Ellers var filmen spennende. Likte den brå slutten, var liksom ikke noe vits i dvele ved den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå