Gå til innhold

Da har jeg blitt fru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var den store dagen over, og det ble en utrolig flott dag. Mannen holdt en tale som er ubeskrivelig, bør leses :klappe:

Mitt bryllup :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!

Moro å se bilder fra dagen. Du var kjempenydelig :hjerte:

Skrevet

Gratulerer så mye! Det var en veldig fin kjole. Greit å se på bilder av andres bryllup så man får litt ideer selv...

Skrevet

Gratulerer så masse! :) Artig å få se og lese om dagen og UL deres :)

Skrevet

Gratulerer så mye! :-D *sitter med tåre i øyenkroken*

Skrevet

Litt merkelig å legge ut på nett hvor mye penger man har fått av de ulike gjestene?

Skrevet

Tusen takk ;) Det var en flott dag, men kjenner det er godt å ha det overstått :ler:

Litt merkelig å legge ut på nett hvor mye penger man har fått av de ulike gjestene?

Nei, synes ikke det!

Skrevet

Gratulerer :) Så flotte dere var! Og for en nydelig og personlig tale mannen din hadde skrevet. Ble rørt jeg :enig_anim:

Skrevet

Hei. må berre innrømme d, ej syns brylluppe dåkka virka helt nydeli. å for nåkken romantiske tale da. ej sitte her å grine ej. :grine: nesten litt mesunnli på talen du fekk av din mann. håpe dåkke fe d like flott vidare i livet. lykke til........

Skrevet

gratulerer! nydelig tale fra mannen din. Han må virkelig være glad i deg :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Det var masse fine bilder fra bryllupet deres. Det så ut som en vellykket dag.

Men jeg bare lurte på en ting. Når jeg var inne på hjemmesiden deres så gikk jeg inn på "gamle bilder" (eller noe sånt) jeg bare lurte på; hvordan har du fått lagt inn det på dataen, for det var vel ikke digitale?

Jeg vil også få inn bildene mine på dataen, som ikker digitale :sjenert:

Skrevet
Men jeg bare lurte på en ting. Når jeg var inne på hjemmesiden deres så gikk jeg inn på "gamle bilder" (eller noe sånt) jeg bare lurte på; hvordan har du fått lagt inn det på dataen, for det var vel ikke digitale?

Jeg vil også få inn bildene mine på dataen, som ikker digitale  :sjenert:

Ikke at jeg skal svare for bruden, men du kan jo scanne dem inn da? Ved å bruke en fotoscanner. Selges i de fleste el.butikker vil jeg tro..

Skrevet
Gratulerer så mye! Det var masse fine bilder fra bryllupet deres. Det så ut som en vellykket dag.

Jeg vil også få inn bildene mine på dataen, som ikker digitale  :sjenert:

Ja, har scannet de inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...