Gjest Kjoper Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hei, Jeg vurderer å kjøpe et hus i fremtiden, men prisene på hus i Oslo er skyhøye. Jeg forstår ikke hvordan man kan få råd til å kjøpe seg et hus i byen da. Har en leilighet som er verdt et par millioner. Men for å kjøpe hus må jo man ut med 4-5 millioner. Hvordan fikk dere råd til dette? Er foreløpig singel, men vurderer sterkt å investere i hus når jeg engang har stiftet familie og slikt. Det er jo koselig å ha hus, men jeg vil ha det i Oslo. :-) noen som ville likt å dele sine erfaringer. Er så opptatt av det temaet for tiden. og vet ikk ehvem jeg skal snakke om det med.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Flytter du litt utenfor Oslo er prisene helt ok, og det går fint å pendle inn til Oslo hver dag. Vi flyttet fra Oslo til vestsiden av Akershus, og fikk et stort og nytt hus for 2 millioner. Prisene har økt her siden da, men du får et bra hus for 2,5 - 3 millioner. De som bor i Oslo har vel veldig høye lån, og betaler bare rent og ikke avdrag (det lar seg gjøre i noen banker), eller de har arvet en del penger.... Med to inntekter kommer man jo langt også da.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå