Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan klarte egentlig menn å barbere seg i gamle dager ? Fattern brukte en sånn tøff sak med uskiftbare barberblad ! Skikkelig mannfolkutstyr det det :ler:

Tror jeg må stikke innom å sjekke om han fremdeles har den i skapet.

Må være utrolig bra for manndommen å barbere seg med slikt noe rett før byturen eller daten :sjarmor:

Skrevet

Hehe, 5 ja.. Det neste må jo bli 9 blader.

Kjæresten min har forresten misbrukt min elektriske barberhøvel. Det tok tid, men hun kom sa hun :ler:

Skrevet

Er en frisørsalong i Hegdehaugsvn som barberer deg gammelskole-vis. Tenker jeg skal ha meg ned dit den dagen (hvis den kommer) jeg får kraftigere skjeggvekst :rodme:

Skrevet

Japp, skikkelig mannfolkplass det der...:D

Herlig fri for østrogen og annet søtt, hehe

Må vel kle seg som en mafiaboss for å få innpass ? :)

Skrevet

Jeg bruker gillett mach 3 i stedet for venus nettopp fordi jeg ikke liker at "Hodet" er så stort. Det er mye enklere å komme til ved intimbarbering med en liten høvel, synes jeg.

Skrevet

Fint med litt reklame for Gillette.

At de lanserer en nye høvel er ikke nødvendigvis fordi den er bedre, men for å få alle til å bytte ut sin "gamle" høvel....."skapte behov".

Legg merke til hvilke merker med barberhøvler som finnes på det norske markedet....

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg kjøpte nye Gilette Fusion her om dagen på Teknikk Magasinet. Men jeg ser at de skal begynne å selge det på Ultra i Stavanger 1. februar så jeg regner med at dette er offisiell release dato ;)

Skrevet

Det går fint an å barbere seg med barberkniv ennå forsåvidt, skal visstnok være mye bedre for huden med kun 1 drap av 1 blad i stedet for masse høvling med flere blader.

Kunne vært litt artig med en sånn kniv - men jeg har slått det fra meg av frykt for å skade meg selv. Kort vei til halspulsåra :o

Skrevet

Hvor får man tak i sån kul gammaldags kniv?? Jeg trenger å barbere snoppen :sjarmor: (øøøh, jeg mente trynet... Får man fortsatt tak i sånn, eller?)

Skrevet

Apropos: Jeg fikk en sånn "elektrisk baberhøvel " i posten for et par år siden, som rett og slett var en Gilette Mach3 med inneygd vibrator :roll: Vet ikke helt hva det var godt for, hjalp ikke meg noe i ansiktet ihvertfall. Utover den den vanlige høvelen gjør. Kanskje den egner seg bedre for kvinnelig intimbarbering, hva vet jeg ... :sjarmor:

Kontakt meg når barberhøvelen får 20 blader, lasersikte og GPS, inntil videre er jeg ikke med på rustningskappløpet.

Skrevet
Apropos: Jeg fikk en sånn "elektrisk baberhøvel " i posten for et par år siden, som rett og slett var en Gilette Mach3 med inneygd vibrator  :roll: Vet ikke helt hva det var godt for, hjalp ikke meg noe i ansiktet ihvertfall.

Trodde alle mach3 hadde vibrator jeg. Min går ennå på samme batteriet som var i da jeg kjøpte den i mai 2005. Høvelen sklir og skjærer lettere med vibrator, synes jeg.

Skrevet
Trodde alle mach3 hadde vibrator jeg. Min går ennå på samme batteriet som var i da jeg kjøpte den i mai 2005. Høvelen sklir og skjærer lettere med vibrator, synes jeg.

Du er ganske manndig som har fått skjedd i en alder av 14 :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...