Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stor sans for høstens store trend med genserkjoler og tights under. Men i alle magasiner så er tightsen kombinert med ankelboots eller pumps. Men dette blir da fryktelig kaldt når vinterkulda kommer til Norge? Det blir jo "glippe" mellom tightsen og skoene? Er det helt bannlyst å bruke høye støvletter sammen med tights?

Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*minnes med gru forrige tightsrunde*

Ditto. Denne gangen skal tights kun brukes under skjørt.

PS: Jobber rett ved hovedkontoret til en kleskjede. Og der går noen av jentene i tights, kort genser og flipp-flopper. Ser ut som om de egentlig har tenkt å vaske huset, jo! :overrasket:

Skrevet

Ikke så mye som en minitights skal inn i mitt klesskap!!

No way!! :sur:

Skrevet

Hadde jeg også bestemt meg for, men... Plutselig her om dagen kom jeg hjem med sånne "ned-på-eggen-med-blonde-nederst"-tights i handleposen, gitt. :sjenert: Innmari kule til et dongeriskjørt jeg har - skjørtet er for kort til at jeg kan gå med det i seg selv, syns jeg (er jo snart 30, og SÅ korte skjørt er forbeholdt de på 18-19 år), men det ble veldig stilig med den tightsen under.

Skrevet
Hadde jeg også bestemt meg for, men... Plutselig her om dagen kom jeg hjem med sånne "ned-på-eggen-med-blonde-nederst"-tights i handleposen, gitt.  :sjenert: Innmari kule til et dongeriskjørt jeg har - skjørtet er for kort til at jeg kan gå med det i seg selv, syns jeg (er jo snart 30, og SÅ korte skjørt er forbeholdt de på 18-19 år), men det ble veldig stilig med den tightsen under.

neineinei :sur::ler:

Skrevet
Har stor sans for høstens store trend med genserkjoler og tights under. Men i alle magasiner så er tightsen kombinert med ankelboots eller pumps. Men dette blir da fryktelig kaldt når vinterkulda kommer til Norge? Det blir jo "glippe" mellom tightsen og skoene? Er det helt bannlyst å bruke høye støvletter sammen med tights?

Bare lurer...

Det lurer jeg og på!

Skrevet

Med støvletter blir det vel akkurat som en strømpebukse? Det må da være greitt?

Skrevet

Noen moter er nok ikke laget for å overleve lenge her i det kalde nord ;)

Skrevet

Jeg har brukt støvletter til omslagskjole med tights under. Da blir tightsen nesten seendes ut som en strømpebukse

Skrevet

De hadde sølvtights på Zara ;)

Skrevet

nææ... hadde det vært i gull så............. :sjarmor:

Gjest synseren
Skrevet

Jeg kommer iallefall til å gå i høye støvletter til tigths. Tror det vil se stilig ut. Driter i hva som er mote jeg da.

Skrevet
Jeg kommer iallefall til å gå i høye støvletter til tigths. Tror det vil se stilig ut. Driter i hva som er mote jeg da.

*grøsser*

Tights og støvletter er det alle horene gikk i på nittitallet.........

Skrevet
*grøsser*

Tights og støvletter er det alle horene gikk i på nittitallet.........

Har du vært i Skippergata i det siste, eller? Det er fortsatt mote der! :ler:

Skrevet
*minnes med gru forrige tightsrunde*

Jeg også......

Datteren min på 6 skal få bruke det nå i høst, men selv tror jeg jeg skal holde meg langt unna. Det er noe fjortiss-aktig over det slik jeg ser det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...